• Missyk

BIM oktober 2014 -

izabella08 skrev 2014-10-29 19:59:05 följande:

Nja, väntar nog till fredagen, har utbildning med jobbet hela dagen i morgon så vill vara lite fokuserad under dagen 

Får hoppas på det bästa och lycka till!

När hade du tänkt att testa igen då?:)

Jag ska köpa ett cb digitalt imorgon och hoppas på det bästa :)
  • Missyk

Jag önskar er alla lycka till,jag kommer såklart att hänga ganska kvr i tråden och heja på er! November får bli eran månad! Håller alla tummar och tår!

Jag sitter sällan vid en dator, men ser att många ville jag skulle posta bf lista uppe i start. Jag ska försöka ordna detta i helgen.

Till er andra,kämpa, plötsligt händer det det!

Vi plussade med varannan dag sexet!

• Missyk

Finns det ett intresse för en bf juni-juli tråd så kan jag absolut starta en och länka från start :)

• Missyk
    EnTredje skrev 2014-11-02 11:39:20 följande:

Måste visa en till!?

Tyckte man såg mer på det du postade.först, men sådär svaga var mina test först med :) jag.vågar säga grattis!!!
  • Missyk
    majsen123 skrev 2014-11-02 12:35:24 följande:

Gjorde precis ett cb graviditetstest....visade Gravid 3+, även om jag haft symtom och tänkt på detta varje dag så sitter jag här nu med bultande hjärta och skakiga händer! Kan inte fatta det! Första försöket! Sist tog det två år och ett antal kurer Pergotime... Väntar på att mannen ska komma hem så jag får dela med mig till honom!!

Grattis :)
  • Missyk
    EnTredje skrev 2014-11-03 11:43:15 följande:

Jisses! Mina bröst sprängs känns det som! Måste vara ett plus denna gången!

Fast det känns ju helt otroligt samtidigt eftersom vi kan knappt hade sex under den tiden. Ska köpa nytt test idag! Mannen kunde se strecket men han säger som med första sonen att det lilla kan inte gillas! Vågar man ta ett digitalt såhär tidigt? Bim -4

Köp. Ett digitalt :)
  • Missyk
    EnTredje skrev 2014-11-03 14:13:18 följande:

Gjorde det!!!

Jojomen!

5 försöket lyckades!!!

Jippi!!!!

Grattis :)
  • Missyk
    Anonym1980 skrev 2014-11-07 13:58:39 följande:

Blir skakis på riktigt nu!! :D äntligen!!

Grattis!!:)
  • Missyk
    stjärnasomärdin skrev 2014-11-08 21:38:12 följande:

Brukar man ha positivt ägglossningstest mer än en dag?

Ja det är många som får en glad gubbe med än en dag! 
  • Missyk

Kul att läsa att de har gått bra för många här i tråden! Jag önskar en andra som kämpar vidare lycka till!

Svar på tråden BIM oktober 2014 -