BIM oktober 2014 -
Nja, väntar nog till fredagen, har utbildning med jobbet hela dagen i morgon så vill vara lite fokuserad under dagen
Får hoppas på det bästa och lycka till!
När hade du tänkt att testa igen då?:)
Nja, väntar nog till fredagen, har utbildning med jobbet hela dagen i morgon så vill vara lite fokuserad under dagen
Får hoppas på det bästa och lycka till!
När hade du tänkt att testa igen då?:)
Ellon grattis :)
Jag önskar er alla lycka till,jag kommer såklart att hänga ganska kvr i tråden och heja på er! November får bli eran månad! Håller alla tummar och tår!
Jag sitter sällan vid en dator, men ser att många ville jag skulle posta bf lista uppe i start. Jag ska försöka ordna detta i helgen.
Till er andra,kämpa, plötsligt händer det det!
Vi plussade med varannan dag sexet!
Finns det ett intresse för en bf juni-juli tråd så kan jag absolut starta en och länka från start :)
Måste visa en till!?
Gjorde precis ett cb graviditetstest....visade Gravid 3+, även om jag haft symtom och tänkt på detta varje dag så sitter jag här nu med bultande hjärta och skakiga händer! Kan inte fatta det! Första försöket! Sist tog det två år och ett antal kurer Pergotime... Väntar på att mannen ska komma hem så jag får dela med mig till honom!!
Jisses! Mina bröst sprängs känns det som! Måste vara ett plus denna gången!
Fast det känns ju helt otroligt samtidigt eftersom vi kan knappt hade sex under den tiden. Ska köpa nytt test idag! Mannen kunde se strecket men han säger som med första sonen att det lilla kan inte gillas! Vågar man ta ett digitalt såhär tidigt? Bim -4
Gjorde det!!!
Jojomen!
5 försöket lyckades!!!
Jippi!!!!
Blir skakis på riktigt nu!! :D äntligen!!
Brukar man ha positivt ägglossningstest mer än en dag?
Heja heja!!
Kul att läsa att de har gått bra för många här i tråden! Jag önskar en andra som kämpar vidare lycka till!
Hur går det för er andra tjejer?