• Missyk

BIM oktober 2014 -

Trist , testade negativt nu på bim- 3lr4...
    Denna månade har det slarvats med liggandet, så jag "vet" att det inte tagit sig. Jag sa de att...nästa månad kommer inte gubben min undan haha! Så nu vill ja har en ny månad fort..så jag kan börja leta Äl symtom och vänta den långa men spännande Äl till bim tiden! Och vara nyfiken!!

• Missyk

Moasam jag hoppas de tar sig !:) låter ju lova de hehe.

En dag i taget :)

• Missyk

Grattis till era plus, va kul! Hoppas på fler fina plus inoktober. Och att ni andra vill stanna kvar o hänga med mig till plus

• Missyk

Kul med ett till plus i tråden! Grattis!:)

Kul att ni vill hänga kvar här:)
    Ja visst blir de överfullt allt för snabbt! Så svårt att hålla koll :( man vill ju lixom vara med lite känner iallafall jag!

Trorj jag har bim idag , enligt appar, men tror jag får vänta några dagar till då mens var tidig förra månaden!

• Missyk

Oktober månad verkar bli en bra månad för många här inne! Och än har den precis bara börjat! De går bra nu :)

• Missyk

Helt klart Äl!

Fjällsippa, hade du testat innan med neg resultat eller var det första nu som du plussade på?:) grattis igen!

• Missyk

Emmissara du är välkommen tillbaka när du känner att du står med båda fötterna på jorden igen:) Vi håller tummarna för dig!

Fjällsippa, visst är de så, glad för din skull men allt lite avis ;) Jag inbillar mig stt det enbart är hopp! Allt kommer att gå jättebra ska du se för dig o minstingen i magen!

• Missyk

Moasam härligt! Hoppas att det visar att det var Äl på blodprovet med. Ha en trevlig, eller ska man säga rolig då? Helg :)

• Missyk

Enligt min app skulle jag ha bim igår. Men ja tror mer på imorgon. Iallafall neg test, ja idag också :) trevlig helg på er!

Svar på tråden BIM oktober 2014 -