BIM oktober 2014 -
när har du Bim ? hela inlägget kom inte med
när har du Bim ? hela inlägget kom inte med
Ja jag känner likadant, Alla dessa + ger en hopp !
En fråga. Om man säger äl +7 räknar man in själva äl dagen då eller är det dagarna efter äl?!?
Okej TJEJER ! Testade nyss bim-6 och fick ett svaaagt streck ! Tror jag inbillar mig men varje gång jag tittar på testet så ser jag de lilla svaga! Hoppas hoppas de inte är spök streck! Låt de bli starkare !
Eller Bim-5 menade jag ja jag tänkte testa imorgon och är de starkare köper jag nog digitalt
Kul! Hoppas nu att bägge våra svaga streck blir starka inom kort! :)
Håller tummarna för alla som går i väntan!.. dagen idag går s å himla långsamt, är väl bara för jag vill de ska bli lördag så jag kan ta ett nytt test
Som sagt, det är väldigt väldigt svagt. Vet inte om jag vågar hoppas på något. På måndag köper jag digitalt test och testar. Konstiga var att jag testade med billiga tester med morgon urin och nu ett preg på eftermiddagen runt 2-halv 3.
Tog nytt test, strecket är bara lite starkare men fortfarande jätte svagt. Vågar jag mig på ett cb-test redan idag om jag håller mig i 4 timmar ? Är på Bim-4
Så länge strecket blir starkare så är det ju bra!
Sperman lever ju några dagar så det är nog ingen fara att ni missar om ni sexar ikväll:)
GRATTIS till +en
Jag mår så illa och har gjort i 3 dagar, fruktansvärt. Mådde som en kung förra graviditeten....
Jag mår så illa och har gjort i 3 dagar, fruktansvärt. Mådde som en kung förra graviditeten....
Idag fick jag ett svagare test och direkt efter de fick jag en störtblödning. så de blev inget denna månaden
Vad tråkigt. Önskar dig en massa lycka till nästa månad!
Förstår det. Hellre inget hopp alls än att hoppet tänds för att sedan släckas liksom. Jag hade ett ma tidigare i höstas i v13, och blev nu gravid på första försöket efter det, även om jag inte hade trott det, så det kanske blir lite lättare direkt efter ett missfall. Man kan ju hoppas på det i alla fall. Hoppas du snabbt återhämtar dig och slipper ha ont och att det går bättre nästa månad! Själv får jag försöka ta den här nya graviditeten dag för dag, varje dag är ett steg närmre att lyckas få ett levande barn.
Är detta detta även tråden för "november" vet ju inte när min nästa mens kommer nu men tänkte kanske hitta på ett ca datum så om någon vill skriva till mig på listan? 2 barnet 4 försöket 26/11
Om ni vill kan ni lägga till mig på listan nästa Bim tror jag är runt 26/11 4 försöket 2 barnet
Sitter fortfarande på toalettstolen i badrummet och håller i mitt graviditetstest.
Jag är på BIM + 7 nu och jag har nyss fått reda på att jag har en liten bebis i magen.
Jag är alltså gravid, konstigt nog så känner jag mig väldigt lugn just nu, har med andra ord jag har nog inte kommit till 110% insikt
att en liten bebis som kommer växa sig stor och redo för att sedan komma ut och ligga på mitt bröst.
Jag känner mig harmonisk och lyckligt, och hopppas att allt kommer att gå bra hela vägen fram.
Jag önskar er alla andra ett stort lycka till!
Jag har nu fått bekräftat ytterligare ett missfall. Lite osäkert när min nästa bim är (kommer köra på ändå eftersom missfallet var så tidigt) men med mina långa cykler borde det inte vara förrän första dagarna i december. Kör vi på här inne med bim för nov-dec eller blir det ny tråd?