Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BIM oktober 2014 -

Jag har fortfarande besök av tanten, vill bara att hon ska försvinna så man kan köra igång

• 1StoltMamma

Har inte varit jätte aktiv här denna månaden känner jag, idag har jag ägglossning så vi får se om det tar sig nu :) hoppas hoppas

• 1StoltMamma

Bim-9 och idag har jag rätt kraftigt molvärk på detta har jag blivit sjuk så mår rätt illa så tror inte de skulle vara ett symptom.

• 1StoltMamma
    Alvolina skrev 2014-10-08 20:33:36 följande:

Stackare! Hoppas på det bästa för dig. Tänkte du testa eller vänta?

Jag är egentligen rädd för besvikelsen för ett minus, vill ju helst inte tänka på det men jag är som jag är.. kliar i fingrarna men tänkte testa på söndag då är de ändå bim-5 så vi får hålla tummarna. Idag har jag fortfarande molvärk men jag brukar ha det innan mens också men detta känns lite annorlunda på något sätt
  • 1StoltMamma

Måste ätit något konstigt idag. Har precis kräkt, bara kom ett illamående från ingenstans. Men känns bättre nu helt plötsligt. Kräkte inte förra graviditeten och hade inget illamående då. Är även bara på bim-7 så känns tidigt med sådana symptom om det nu hade varit ett.

• 1StoltMamma

Ja den tiden emellan är ren dötid,.. allt står still, men vågar inte testa vill inte bli besviken, trött på minus !

Svar på tråden BIM oktober 2014 -