BIM oktober 2014 -
Är jättesvårt att veta vad som är riktiga symptom och inte.
Jag försöker att inte tänka på det alls, utan väntar bara in nästa fredag så jag får ta ett test :p
Fick mens igen så får hoppa in här. Om någon skulle vilja lägga till mig i BIM-listan:
22/10 rosali84, 29år, 2:a barnet,16:e försöket
Hej!
Tänkte hoppa in här om det är okej :)
Enligt min app så har jag BIM den 3 oktober men jag blev inseminerad den 17 september (min man kan inte få biologiska barn) och barnmorskan sa att jag kunde testa 2 veckor senare, alltså den 1 oktober.
Vet inte riktigt vilken dag som är bäst att testa men självklart vill jag egentligen inte vänta längre än den till den första ;)
Jag tar två olika äl tester. På den blå är kontrollstrecket jämt sådär super svagt. Är de något fel på dom testen då? Eller kan det vara så?:) så jag vet om jag kan fortsätta ta dom eller inte.
Camifranky>>> Nej, vi har inte sökt hjälp än. Ska göra det nu under hösten. Första barnet tog på 8:e försöket, så vi är uppe i dubbelt så lång tid nu. Börjar tappa hoppet :(
Börjar tro att min ägglossning inte kommer den här månaden alls. Är på dag 12 utan utslag på stickorna. Har en kort cykel på 25 dagar, men är nu både efter operation och pillerstopp, så det är ju inte konstigt om det spökar...
Camifranky, ser att vi har bmi samtidigt, hade du tänkt att testa innan? Känt av något?:)