• Anonym

Bf Maj 2015

Anonym skrev 2014-09-10 20:26:16 följande:

För att skicka ett provat meddelande är det bara att gå in på min profil och klicka på  knappen "+nytt meddelande":) 

Kommer inte in på din profil.. :/ vet inte varför..
  • Anonym

Grattis!!!

Bebben84 skrev 2014-09-10 20:51:20 följande:

Det gick bra <3

• Anonym

Inte fått nåt... :/ alltså jag är vääääldigt ny på familjeliv.. ;)

Anonym skrev 2014-09-10 21:05:57 följande:

Kommer inte in på din profil.. :/ vet inte varför..

• Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-10 21:57:55 följande:

Jag bor också i Sollentuna :)

Nämen! Var i Sollentuna bor ni? Vi bor i Viby :)
  • Anonym
    Ciconiidae skrev 2014-09-11 08:32:43 följande:

Hur långt är du gången? RFSUs tester är inte lika känsliga som jag förstått det (läs vilken HCG nivå den reagerar på). Men så länge du inte har jätteont eller blödningar tycker jag inte du ska oroa dig.

Är bara på bim + 4 idag iofs. Nu har jag inte ont alls, inatt var det ont, men inte jätteont.
  • Anonym
    Lollipoppan skrev 2014-09-11 09:14:52 följande:
    Haft väldigt mycket värk i magen, vissa dagar mer andra dagar inget. Det är livmodern som växer. Så det tror jag bara är ett bra tecken.
    Jag också, molvärk. Jag hoppas det, är så rädd och oroad. Tack Glad
  • Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-11 08:37:06 följande:
    Haha ja :). Vart i Viby bor ni?
    Vi bor på Lantgårdsvägen, och ni? :)

Håller med om det där med symptom ni skriver om... för mycket symptom (typ molvärk) oroar och för lite oroar också - man får i alla fall försöka slappna av, det är ju väldigt sällan ett mf beror på något man gör - om det skulle ske är det ju inget man hade kunnat förhindra ändå, tyvärr.

Håller tummarna för oss alla! :) 
  • Anonym
    SJLN skrev 2014-09-11 11:01:05 följande:

Flera här har ju barn sen tidigare så jag frågar er - svängbara lufthjul på barnvagn, hiss eller diss? Funkar det i terräng?

Jag vet att det är tidigt att köpa än på länge men jag tänker att det är bra om jag börjar få en hum om vad som är bra :)

På första vagnen hade inte svängbara hjul och tyckte det funkade bra, sen när jag skaffade sittvagnen så hade jag svängbara, dock små hjul vilket inte funkar när det är snö ute, men annars gillar jag de svängbara hjulen. Nästa vagn vill jag har svängbara stora hjul
  • Anonym
    MorCaa skrev 2014-09-11 11:08:17 följande:

Är såååå glad!!! Har precis kommit hem från mitt första VUL.. :) såg en ärta med nåt som tickar i mitten.. *lycka* blev sjukskriven en vecka för illamåendet.. WIIIIIE!!

GRATTIS!!! Vad underbart!! :D
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-11 11:06:12 följande:

På första vagnen hade inte svängbara hjul och tyckte det funkade bra, sen när jag skaffade sittvagnen så hade jag svängbara, dock små hjul vilket inte funkar när det är snö ute, men annars gillar jag de svängbara hjulen. Nästa vagn vill jag har svängbara stora hjul

Ja det är stora svängbara jag tänker på mest, känns som att det bör bli en bra kombination av lättkörd och terrängvänlig. Speciellt kanske med de låsbara svängbara om du förstår vad jag menar då? :)
    Bebben84 skrev 2014-09-11 11:13:50 följande:

Hissar svängbara big time!

Tack!

Har ni några tips på bra vagnar då? Jag har sett flera som haft trille viper 4s, men man vill ju gärna ha lite alternativ ;)
Svar på tråden Bf Maj 2015