Bf Maj 2015
För att skicka ett provat meddelande är det bara att gå in på min profil och klicka på knappen "+nytt meddelande":)
För att skicka ett provat meddelande är det bara att gå in på min profil och klicka på knappen "+nytt meddelande":)
Grattis!!!
Det gick bra <3
Inte fått nåt... :/ alltså jag är vääääldigt ny på familjeliv.. ;)
Kommer inte in på din profil.. :/ vet inte varför..
Jag bor också i Sollentuna :)
Hur långt är du gången? RFSUs tester är inte lika känsliga som jag förstått det (läs vilken HCG nivå den reagerar på). Men så länge du inte har jätteont eller blödningar tycker jag inte du ska oroa dig.
Flera här har ju barn sen tidigare så jag frågar er - svängbara lufthjul på barnvagn, hiss eller diss? Funkar det i terräng?
Jag vet att det är tidigt att köpa än på länge men jag tänker att det är bra om jag börjar få en hum om vad som är bra :)
Är såååå glad!!! Har precis kommit hem från mitt första VUL.. :) såg en ärta med nåt som tickar i mitten.. *lycka* blev sjukskriven en vecka för illamåendet.. WIIIIIE!!
På första vagnen hade inte svängbara hjul och tyckte det funkade bra, sen när jag skaffade sittvagnen så hade jag svängbara, dock små hjul vilket inte funkar när det är snö ute, men annars gillar jag de svängbara hjulen. Nästa vagn vill jag har svängbara stora hjul
Hissar svängbara big time!