• Anonym

Bf Maj 2015

Den och den skrev 2014-09-10 15:57:00 följande:

Får be om en tumme eller två i morgon! Ska på VUL pga smärta i ena sidan.. :-/ Är så jäkla nervös! Har gjort ett antal VUL det senaste året och ingen av dom har haft något positivt att säga :(

håller alla mina tummar och tår <3 
    det kommer säkert gå bra
  • Anonym

Jag ska till mvc på tisdag o vi ska prata en del då sa tanten men jag funderar på om det är redan nu man tar blodprov o väger in sig o så? Eller är det när man ska träffa henne igen vecka 12?

• Anonym

Hej tjejer får man hoppa in? Jag har plussat för ett tag sedan (gjort ivf) men i söndags kom det ett starkt streck fram o snabbare än kontrollstrecket. Pratat med min klinik o idag går jag in i v 6 om det lever där inne alltså.

Mina symtom har försvunnit, kanske någon ilning här o där o lite flytningar men inget mer. Mensvärk o ömma bröst o mer molande värk är som bortblåst. Men ingen mens i sikte. Men kan man fått ett MA? Är mest nervös över att mensvärken är borta, innebär det att det inte växer där inne då? Någon annan som haft symtom som försvunnit så tidigt för att sedan komma tillbaka? Vet attsånt kan vara normalt men inte ännu väl? Känns alldeles för tidigt?

Grattis alla som plussat.

• Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-10 16:57:20 följande:

Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?

Jag fick mitt plus på urin som bara legat i blåsan i 3 timmar, ett väldigt tydligt sådant också! Åkte och köpte ett digitalt och tog ytterligare 3 timmar efter. Visade också plus. Jag tror att du vågar ta ikväll bara du inte dricker jättemycket så det blir utspätt. Egentligen är ju ett plus ett plus men jag förstår precis hur du känner!!!
  • Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-10 16:57:20 följande:

Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?

jag tror på gravid 1-2 skulle dyka upp 
  • Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-10 17:59:39 följande:
    Jag har löst i sååå många trådar där dom fått svagt plus på sticka och sen neg på digitalt så jag är faktiskt LIVRÄDD för det här digitala testet :O
    jag förstår. 
    jag plussa på digital på äl+14/15

håller tummarna 
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-09 22:58:32 följande:
    Jag kan inte komma in så jag kan skicka privat meddelande. Så skriver här istället

Jag är 23 år, bor i Bromölla och har bf 11 maj
    Vad vill du ha för signatur/nick? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-10 08:07:50 följande:
    Dum fråga men hur skickar man ett privat meddelande då? :)
    För att skicka ett provat meddelande är det bara att gå in på min profil och klicka på  knappen "+nytt meddelande":) 
  • Anonym
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:51:20 följande:

Det gick bra <3

Grattis :) Åh vad det är härligt! :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-10 20:26:16 följande:
    För att skicka ett provat meddelande är det bara att gå in på min profil och klicka på  knappen "+nytt meddelande":) 
    Antar att du är ts? Har skickat pm till dig men du kanske inte fick det? :S
Svar på tråden Bf Maj 2015