Bf Maj 2015
Får be om en tumme eller två i morgon! Ska på VUL pga smärta i ena sidan.. :-/ Är så jäkla nervös! Har gjort ett antal VUL det senaste året och ingen av dom har haft något positivt att säga :(
det kommer säkert gå bra
Får be om en tumme eller två i morgon! Ska på VUL pga smärta i ena sidan.. :-/ Är så jäkla nervös! Har gjort ett antal VUL det senaste året och ingen av dom har haft något positivt att säga :(
Jag ska till mvc på tisdag o vi ska prata en del då sa tanten men jag funderar på om det är redan nu man tar blodprov o väger in sig o så? Eller är det när man ska träffa henne igen vecka 12?
Hej tjejer får man hoppa in? Jag har plussat för ett tag sedan (gjort ivf) men i söndags kom det ett starkt streck fram o snabbare än kontrollstrecket. Pratat med min klinik o idag går jag in i v 6 om det lever där inne alltså.
Mina symtom har försvunnit, kanske någon ilning här o där o lite flytningar men inget mer. Mensvärk o ömma bröst o mer molande värk är som bortblåst. Men ingen mens i sikte. Men kan man fått ett MA? Är mest nervös över att mensvärken är borta, innebär det att det inte växer där inne då? Någon annan som haft symtom som försvunnit så tidigt för att sedan komma tillbaka? Vet attsånt kan vara normalt men inte ännu väl? Känns alldeles för tidigt?
Grattis alla som plussat.
Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?
Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?
Det gick bra <3