Bf Maj 2015
Och skulle min bebis komma nu skulle hon vara prematur eftersom jag bara är på 36+1 och det vill jag inte heller :/
Jag har haft sammandragningar varje dag men det har jag alltid. Men sedan 3-4 dagar tillbaka har jag haft mensvärk. Och idag har den varit väldigt starkt och gjort ont i ländryggen. När vi satt och åt middag fick jag extremt starka förvärkar. Grinade nästan. Tog 2 alvedon och ligger med vetekudde. Dom är kvar men i lugnare form. Vill INTE ha bebis i april!
05.35 föddes min sötnos!
3350 gram och 51cm lång.. Såååå söt! Hihi
Nä nu måste jag bara få klaga av mig. Har fasiken spytt rakt igenom hela graviditeten vaaaaaaaarje morgon sen mitten av v 7 o i omgången även på kvällar och mååååånga nätter men det ta ett tag sen iaf ca 2v sen och nuuuu är det tillbaka fyfan asså spyr morgon som kväll o ont över allt o ingen energi. Förskyld o även pollen oxå. Bebis fixerad men ilar som fan ändå mellan benen. Åååh orkar inte mer, vill inte mer. Pissdag. Imorgon ska vi gå ut o äta o gå på bio iaf så vi hittar på nåt skojigt innan den kommer.
Hur är det med er andra? Hur mås det? Har ni hittat på nåt nu innan?
Förlåt att jag klagar men kände att jag bara va tvungen. :/
Ursch tjejer, nu är vi många som är trötta på att vara Preggo. Måtte nu den sista tiden gå snabbt asså.
Om man har det extremt jobbigt som du 'litetmoln' så kan man få igenom en igång sättning så man slipper risken iaf att ev gå över. Så ni som mår extra skit o har Det extra jobbigt prata med bm så kan ni få hjälp tidigare.
Fyy för detta. Bläää. Har fått sitta upp mestadels hela natten igen pga att annars skulle jag spy upp allt jag ätit under dagen. Så fort jag sätter mig upp känns det bättre, så har svin ont i nacken nu idag oxå :(
Hej.
När jag stod i duschen igår så kändes det helt plötsligt som att något rann ner för benen, jag kollade direkt men såg inget speciellt. kan det varit vattnet som gått? Har inte haft mer eller mindre SD eller värkar efter det.
Så värd all smärta
Igår när jag stog i duschen fick jag onda sd och värkar. Trodde det skulle lindra att duscha, inte att det skulle börja göra ont. Hade bara lite mensvärkar innan.
Tog en alvedon och gick och la mig iaf. Har varit vaken halva natten av sd och ont i ryggen. Råkade väcka min sambo flera gånger så jag gick tillslut och la mig i soffan. Där har jag sovit gott med bara lite ryggont.
Inget regelbundet, inget vatten eller slempropp. Men jag hoppas att det händer någonting iaf så jag inte har ont och har störd sömn i onödan.
Har varit hos barnmorskan idag sf-mått 37 cm och bebisens hjärtslag låg på 128. Mitt blodtryck såg bra ut. Hon sa även att min mage var super fin haha så lustig kommentar fåörjag själv tycker den är grotesk:P
Är i vecka 40 (39+3) idag....längtar till vår lilla groda tittar ut.