Bf Maj 2015
Tackar för mig.....det blev mf denna gången! ;(
Ni kan radera mitt namn ur gruppen.. Fått mitt fjärde missfall på raken .. Lycka till alla andra!
Tackar för mig.....det blev mf denna gången! ;(
Ni kan radera mitt namn ur gruppen.. Fått mitt fjärde missfall på raken .. Lycka till alla andra!
Ni som har testat armbanden mot illamående, hur har de fungerat? Syns de inte?? Alltså jag menar om man har det på jobbet, då fattar väl alla eller?? :P
Mådde inte så illa i min förra grav, då kunde jag hålla det under kontroll genom att äta... men jag gick upp sååå himla mkt i vikt och tänkte försöka undvika det nu, så kanske är värt att testa armbanden :) Känner att illamående ökar lite nu...
Det visade ju inte lika starkt som teststrecket men ändå
Hej! Vill också va med i denna grupp.
Jag plussade den 4 september. Var på mitt hälsosamtal i dag hos barnmorskan.
Efter hennes beräkningar var jag i v. 7+4. Antar att det är beräknat i mitten av maj :)
Inskrivningen kommer ske i början av oktober och första ultraljudet i slutet av oktober.
Hoppas det går hela vägen. Har ömma bröst, mycket kissnödig, illamående i perioder under dagen ibland yrsel. Vad vi längtar och ser fram mot denna resa.
Jo men det är fortfarande diffusa. Det är lite antydan till positivt sen blir de negativa men 1-2 timmar senare ser man ett streck? Fattar inte hur det kan framträda efter sån lång tid? Skett på 2 test nu så börjar ju bli ledsen att det första inte stämde....:(
Jo jag vet men så flummigt att en morgon var det där och nästa borta.... Jag pratade med en barnmorska och hon sa att om det skulle vara mf borde lite hcg ligga kvar iaf några dagar men jag har ju hört andra säga att det försvann direkt :(
Jaha men nu andra då?
Såg nu ;) de sa till mig att de inte gör det innan vecka 8 (8+0) :( märkligt att det skiljer sig, gjorde du det privat?
Jag var för övrigt på akupunktur idag för illamåendet.. Och för första gången på två veckor har jag känt hunger utan att vara illamående och faktiskt lyckas att vara uppe en stund.. (Även om jag nu ligger igen.. Skulle nog tagit det liiiite lugnare och inte börjat storstäda) verkligen imponerad på hur väl det funkade!! Ska dit onsdag igen.. :)
Jag ska kolla om hjärtat slår den 1 okt, V9 8+2. Kommer det bli VUL eller utanpå då tror ni?