Inlägg från: MammaMia91 |Visa alla inlägg
  • MammaMia91

Bf Maj 2015

thjafj skrev 2014-10-08 17:02:05 följande:
    Kan inte skriva PM via mobilen men min mail är [email protected]
    Jag har skickat inbjudan nu :) det kommer på din mejl :)
  • MammaMia91

Finns det någon mer som vill vara med i min FB grupp för gravid med bf maj? Den är såklart dold :). Skicka mejladressen till mig :)

• MammaMia91
    pco skrev 2014-11-10 19:11:56 följande:

Jag har oxå haft jätte ömma bröst, men slutade ömma i mitten av v 12 och vi har gjort ultraljud efter det o allt ser bra ut :)

I början har kroppen inte vant sug vid alla hormoner men de vänjer sig mer o mer, så därav kan det vars så att brösten slutar ömma o allt kan försvinna ett tag för att sedan ev. Komma tillbaka.

Jag vill vara med i fb om jag får? Men är lite rädd att nån ser om man skriver nåt elr så, för vi har inte gått ut med det än.

Du kan vara lugn det är ingen som ser vad vi skriver på FB, man kan inte ens söka på gruppen :)
  • MammaMia91

Jag har en FB grupp som är hemlig, alltså ingen kan söka på den eller ens veta att den finns om man inte blir inbjuden. Skicka er mejl i PM så skickar jag inbjudan till er. Vi är inte så många i gruppen än

• MammaMia91

Jag måste fråga er andra om ni upplevt det jag upplever nu. Jag känner mig extremt kissnödig hela tiden och sprinnger på toa var 5 minut och kissat bara en skvätt varje gång. Jag har inte ont eller så. Är det urinvägsinfektion tro?

• MammaMia91
    Nelly88 skrev 2014-11-23 19:31:44 följande:

Kan vara uvi, inte alltid man har några symtom när man är gravid, s k tyst uvi. Lämna urinprov hos din bm!

Jag får ringa barnmorskan imorgon
  • MammaMia91
    Nea12 skrev 2014-11-23 20:47:57 följande:
    Tycker jag har det så vissa dagar.. Har funderat på uvi men har ju inte det så alltid.

Men har du det så hela tiden hade jag kollat upp det så det inte är uvi.
    det började innan idag vid 16.30, sprungit fram och till baka på toa sen dess, riktigt jobbigt.
  • MammaMia91

Hej inte skrivit här på ett tag men läser hela tiden vad vi skriver. Nu har jag nyss kommit hem från rul och allt såg jätte bra ut. Våran Alice på 3,5 år ska få en lilla syster :), bf 16 maj :)

• MammaMia91
    MorCaa skrev 2014-12-30 01:56:57 följande:

Såg en kul grej i en annan tråd där man "sammanställde" hur många killar respektive tjejer vi väntar.. En började och nästa kopierade in efter BF i listan.. Nån mer som skulle tycka det var roligt? Isf kan jag börja.. :)

Morca BF 2:a maj Pojke

Morca BF 2:a maj Pojke

MammaMia91 BF 16 maj Flicka
  • MammaMia91
    MorCaa skrev 2015-01-02 11:17:23 följande:

Och jag lägger in menlotta på rätt ställe.. :)

Morcaa BF 2 maj Pojke

8 barnsmamman BF 2:a maj flicka

Kissemiss BF 10 maj Pojke

Starshaped BF 10 Maj Pojke

Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka

Zorro BF 11 maj Flicka

Cherryay BF 13 Maj Flicka

Pco BF 13 Maj Flicka

Sofia86 BF 15 Maj Flicka

Menlotta BF 15 april, flicka

MammaMia91 BF 16 maj Flicka

Nea12 BF 16 maj Flicka