Inlägg från: MammaMia91 |Visa alla inlägg
  • MammaMia91

Bf Maj 2015

Det är föresten jag är som ovanstående anonym, glömde ändra

• MammaMia91
    Anonym skrev 2014-09-07 08:48:23 följande:

Välkommen hit! Var i Skåne bor du? :)

Bromölla
  • MammaMia91
    Den och den skrev 2014-09-07 09:52:22 följande:

Det var jag som frågade. verkligen svårt att komma ihåg att trycka i sitt namn. :)

Bor också i Skåne, men inte alls i samma ände då i så fall

Var i Skåne bor du?
  • MammaMia91
    Ljusfat skrev 2014-09-07 17:00:20 följande:

Känner ni er gravida hela tiden?

Jag är lite trött och det känns som molvärk imellan åt men den mesta av tiden mår jag som vanligt.

Är lite nojig. Hade mf i april och ett ma för nåt år sen. Inga barn.

Är i v 5 (4+4)

Hur får ni till vul? Frågar ni bara efter det?

Idag har jag känt mig oerhört gravid då jag mått illa HELA dagen och känt stick i "gravidmagen" eller vad man ska kalla det. Är i vecka 4+5.
  • MammaMia91

Idag har jag mått illa typ hela dagen. Nu ikväll är det bättre, trött bara. Sitter och kämpar mig igenom big brother sen blir det sängen. Fick även reda på idag att jag inte får rensa kattlådan så har satt min kära sambo på det jobbet (vilket han gärna slipper i vanliga fall :P)

Ringde BM innan idag, blir hälsosamtal den 1 oktober .

Går in i vecka 6 imorgon :)

• MammaMia91

Hej jag undrar om någon annan får ont i ljumskarna? jag har fått ont i min vänstra ljumske idag efter att ha varit ute på promenad innan idag. Kommer inte ihåg det från när jag va gravid med min dotter. 

• MammaMia91
    Anonym skrev 2014-09-09 20:09:27 följande:
    Jag är nästan säker på att det är fogarna som gör ont då det gör ont mest när jag rör benet. 
    Glömde trycka i mitt namn igen :P
    förresten börjar smärtan avta nu efter att ha vilat efter min långa promenad :P
  • MammaMia91
    Anonym skrev 2014-09-10 20:25:05 följande:

Vad vill du ha för signatur/nick? 

Grr glömde trycka i mitt nick igen, MammaMia91
  • MammaMia91

Här kommer växtvärken emellanåt. Likaså illamåendet. Känner mig extremt svullen. Brösten sticker det lite i då och då. 

Svar på tråden Bf Maj 2015