• Anonym

Bf Maj 2015

UmeåMamman skrev 2014-09-07 21:36:58 följande:

Nämen hej halsbränna! Dig hade jag förträngt sen sist... Urk... 

Har haft extrem halsbränna under mina två tidigare graviditeter och idag slog det till igen, så det verkar bli samma den här gången. Blir till att köpa Losec på Apoteket i morgon då. Det enda som hjälpt för mig! 

alltså fy fan säger jag det är så himla jobbigt 
    jag hade det förra gången ville bara dö.
    grät av brännan och blev inlagd fy 

det har jag inte hört 
    skall prova om jag känner av det igen 
  • Anonym
    nathalieg91 skrev 2014-09-07 21:23:47 följande:
    Tack så mycket! Blev lite lugnare nu... Tur att det finns så snälla människor som tar sig tid att svara och hjälpa :) har haft en skitkväll rent ut sagt men känns bättre nu! Det är SÅ tufft med många missfall i bagaget, tror jag ska bli tokig av oro och ångest ibland!

Tack för stödet :)
    Jo, jag vet som sagt precis hur det känns. Men jag börjar bli till freds nu och börja tro på det på riktigt denna gången :)
    Lycka till!
  • Anonym
    Mabaja skrev 2014-09-08 16:55:03 följande:

Här vill jag hoppa in... Får jag det?

7 maj tror jag att datum för bf var.

Väntar mitt fjärde barn och är 30 år..

välkommen hit :) stort grattis till dig också 
  • Anonym

Känner igen det där med oro för blödning vid toabesök.... vågar knappt göra nr 2 :P tur att det är fullt upp på jobbet så man knappt hinner tänka eller gå på toa!

1 vecka kvar till vul nu, ska bli sååå spännande! Just nu känns det bra men vet att jag kommer vara sjukt nervös innan!

• Anonym
    Babyfeber skrev 2014-09-08 19:26:48 följande:
    Åh vad jag känner igen mig där.. Jätteoroad över det :(
    åh så jobbigt hur kommer man ens över sådana känslor man vill njuta liksom :) 
    Anonym skrev 2014-09-08 19:41:19 följande:

Känner igen det där med oro för blödning vid toabesök.... vågar knappt göra nr 2 :P tur att det är fullt upp på jobbet så man knappt hinner tänka eller gå på toa!

1 vecka kvar till vul nu, ska bli sååå spännande! Just nu känns det bra men vet att jag kommer vara sjukt nervös innan!

åh 1 vecka sååå spännande det kommer säkert gå bra

alla mina gånger har mina vul varit dåliga (fått reda på att fostren är döda)
    är redan nu oroad och har inte fått tid än 
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-08 20:28:55 följande:

Jaa man vill ju det. Lär ju inte kunna njuta än på flera månader :o Eller ev efter vul
  • Anonym
    Anonym skrev 2014-09-08 20:28:55 följande:

åh 1 vecka sååå spännande det kommer säkert gå bra

alla mina gånger har mina vul varit dåliga (fått reda på att fostren är döda)
    är redan nu oroad och har inte fått tid än 
    Usch fy så jobbigt att få ett sånt besked!! Håller tummarna för dig den här gången!! Tänker du boka tid framöver eller avvaktar du?
  • Anonym
    Ciconiidae skrev 2014-09-08 14:59:57 följande:

Jag tror det nyttigaste är att äta ngt lite mot illamåendet och ta en promenad eller bad mot magen.

Värst är väl att när jag mått illa har mat varit det sista jag tänkt på. Får väl testa lite olika sätt att hantera det på och jobba förebyggande.

Funderar på att skaffa sea band. Är det någon som har testat? 

• Anonym

Hej! Fick mitt efterlängtade plus idag. Första barnet, tredje försöket. Är 21, hinner precis fylla 22 innan BF. Är i v 4+4 idag, alltså BF 14 Maj. Är så glad, min sambo fyller nämligen 22 idag, kunde inte bli en bättre dag för ett plus! :D

• Anonym
    MorCaa skrev 2014-09-09 19:35:13 följande:
    En som jag känner fick så när det va ett utomkvedshavandeskap.. Jag säger inte att det är så men håll koll! Blir smärtan värre bör du nog prata med din BM.. Håller tummarna för dig! :)
    Jag är nästan säker på att det är fogarna som gör ont då det gör ont mest när jag rör benet. 
Svar på tråden Bf Maj 2015