nathalieg91 skrev 2014-09-04 20:16:18 följande:
Jag lovade mig själv att inte fastna i familjelivs alla trådar men nu sitter jag här igen
Jag går in i vecka 5 imorgon (4+0) så det är ju väldigt tidigt! Jag skulle ringt idag men hejdade mig i sista stund.. Har sån ångest vad gäller VUL så vågade inte ringa och få en tid, känns som rena "domedagen" varje gång! Men jag tänkte ringa på måndag när jag smält detta besked och boka in! Min läkare har sagt att det blir VUL från v 6 så hoppas att tiderna inte är fullbokade nu! Ja det förstår jag verkligen! Hoppas du får en tid så det tajmar med din mans ledighet! Jag har haft upprepade missfall ( missed abortions ) alla i v10 så det är därför jag går på progesteron så jag hoppas verkligen att bebisen får stanna kvar denna gång! Samma för dig eller har ni gjort IVF? Är det lutinus du tar?
Ja, blev samma här helt uppenbarligen :)
Okej, då är jag bara någon dag före dig.. men har testat ganska svagt, Är ju inga bra tecken precis :( Men jag började med lutinus på den dagen jag skulle haft mens, testade först plus då... vilket är ovanligt för att vara mig. Sen har testerna stigit men långsamt... jag hoppas i alla fall...
Nä, jag vet... vill absolut inte ringa för tidigt men vill ju ha en tid också. Hoppas dom har förståelse för att min sambo veckopendlar och allt det där. (Han är för övrigt helt okontaktbar nu, sen i måndags fram till nästa fredag... känns lite jobbigt).
Jo, upprepade mf här också. Jag har haft 4 missfall sen i november -13. Mitt sista var i maj, sen har vi haft ett uppehåll med försöken i sommar. Jag har tack och lov lätt att bli gravid men... 3 av dom har varit i vecka 5-6, väldigt tidiga alltså, 1 av dom var ett X som försvann av sig själv men tog lite längre tid på sig att bli ett mf för att det satt högre upp.
När berättar ni andra för eventuella syskon?