• MorCaa

Bf Maj 2015

pco skrev 2014-12-15 15:25:21 följande:

Åh tack snälla du :) .. Vi hade faktiskt ett namn (Melissa )men en vän till mig som oxå är ingift i familjen fick barn för några veckor sen och fick en flicka och hon tog oxå det namnet så nu vet vi inte längre, o det är det enda som vi verkligen bestämt sen mååånga år tillbaka. Sen hade vi några förslag på killnamn oxå men lite olika.

Ni då? Vad har ni tänkt er för namn? :)

Vi är lite oense om namn.. Men om jag för som jag vill blir det en samson.. :)
  • MorCaa
    Kissemiss skrev 2014-12-15 16:23:28 följande:

19+0 och RUL idag kl 14. Allt såg bra ut!! Phuuu.... Hon trodde det var en kille :D det var svårt att se!

Zorro skrev 2014-12-15 22:31:56 följande:

Vi var på RUL i fredags! Allt såg bra ut och det visade sig att vår son ska få en lillasyster! Jag trodde ju på en kille fram till för två veckor sen, då fick jag plötsligt en övertygande känsla om att det var en tjej. Så jag blev inte ett dugg förvånad. (Och jag såg det till och med på ultraljudet innan barnmorskan skulle visa), frågade mest för att min man skulle få höra det från henne, hehe. :)

Grattis till er båda! :)
  • MorCaa

Nu är sparkarna tydliga även utifrån.. Såå himla mysigt att vara gravid just nu.. :)

V 20+2

• MorCaa
    Bebben84 skrev 2014-12-17 06:45:55 följande:

Någon mer som börjat få hormonrand?

Jo den kom för ett par veckor sen.. :)
  • MorCaa

Grattis till er alla som gjort RUL! Finns inget härligare än att få veta att allt är ok och att det är fritt fram att börja njuta! :)

• MorCaa
    Titt ut skrev 2014-12-21 08:07:50 följande:

Det heter nog förvärkar...inte sammandragningar, eller det kanske är samma sak?

Samma sak.. ;) olika uttryck.. :P
  • MorCaa
    Ciconiidae skrev 2014-12-24 15:03:57 följande:

Bästa julklappen, 50% gången. Sista biten går nog med raketfart. :)

Härligt!! :)
  • MorCaa

Såg en kul grej i en annan tråd där man "sammanställde" hur många killar respektive tjejer vi väntar.. En började och nästa kopierade in efter BF i listan.. Nån mer som skulle tycka det var roligt? Isf kan jag börja.. :)

Morca BF 2:a maj Pojke

• MorCaa

Morcaa BF 2 maj Pojke

Kissemiss BF 10 maj Pojke

Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka

Cherryay BF 13 Maj Flicka

Pco BF 13 Maj Flicka

Sofia86 BF 15 Maj Flicka

Menlotta BF 15 april, flicka

MammaMia91 BF 16 maj Flicka

Dita BF 19 Maj Flicka

Bebben84 BF 21 maj Flicka