• Bebben84

Bf Maj 2015

Var på kub idag och fick bästa möjliga resultat! Såååå lycklig <3

• Bebben84
    mybaby7 skrev 2014-11-13 20:28:31 följande:
    Åhhhh va mysigt :))))) fin bild på Babben !! Kul att ni gick bra resultat!:krVilken vecka är du i?:)
    Tack tack :) går in i v14 imorgon :)
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-11-13 21:01:10 följande:

Måste också säga att vilken fin bild du fick. Vad skönt att höra att allt såg så bra ut för dig!

Hur mkt har ni andra gått upp i vikt? Jag har gått upp 2-2,5 kg och är i 13+5 idag. Är orolig för att jag lagt på mig för mycket. Jag har lätt för att gå upp och fram till nu har jag inte orkat träna särskilt mkt mer än promenader pga trötthet.

Åh tack :)

Jag har nog garanterat gått upp 3 kilo. Har normalt BMI men jag har ju så extremt ont i fogarna så jag rör på mig så lite som möjligt. Tyvärr :(. Så länge vikten inte skenar iväg så tänker jag lyssna på kroppen :)
  • Bebben84
    MiWe skrev 2014-11-14 02:41:58 följande:

Oj,jag har ju glömt att rapportera här.

Var på KUB/UL i onsdags, och fick jättefina siffror! Är så lycklig! :D äntligen vågar vi berätta!

phpImFOYg72349.jpgphpmhzDx581014.jpg

Härligt :)! Cool bild där bebben sträcker ut sig :)
  • Bebben84
    redfox skrev 2014-11-14 07:51:03 följande:

Men så roligt!
    Ska och ta blodprov idag och sedan ul på måndag. Räknar dock med att jag inte kommer få svar direkt på måndag då det är så pass nära mellan blodprov och ul. Hur långt innan har ni tagit blodprov?

Jag hade 10 dagar mellan blodprov och UL
  • Bebben84

Har ni tänkt något på att vaccinera er mot influensan? Dom råder gravida att göra det då vi tillhör riskgruppen. Har ni pratat med er bm om det? Jag känner mig så kluven :/

• Bebben84
    Titt ut skrev 2014-11-14 19:13:54 följande:

Samma här, bm har inte tagit upp det med mig. jag avvaktar till nästa besök på mvc i december så får vi se hur det blir.

Vi verkar vara många med samma tankar. Jag ska ta upp det med min bm nästa gång och se vad hon tycker.
  • Bebben84
    fantasifull skrev 2014-11-15 10:09:46 följande:

Jag har aldrig vaccinerat mig någon gång och kommer definitivt inte göra det nu. Litar inte på d där alls.

Jag känner mig så delad. Har vaccinerat mig någon gång förut men är rädd för hur det kan påverka bebisen.

Jag har i alla fall pratat med familjen hemma och bett alla från och med nu ha extra god handhygien för att minska riskerna. Jag börjar så, så får vi se :)
  • Bebben84
    Jordgubb90 skrev 2014-11-16 10:12:01 följande:

Någon som kännt bebis ännu? :) Jag har tyvärr inte gjort det.

V16 (15+1)

Jag är ganska säker på att jag kände en liten buff igår när jag låg på sidan. Men kommer känna mig mer säker när jag känner fler ggr. Så tidigt ännu.

Vecka 14 (13+2)
  • Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-11-16 13:54:09 följande:
    Jag är ganska säker på att jag kände en liten buff igår när jag låg på sidan. Men kommer känna mig mer säker när jag känner fler ggr. Så tidigt ännu.

Vecka 14 (13+2)
    Kände precis ännu en buff så är rätt säker på att det är lilla bebben <3
Svar på tråden Bf Maj 2015