Bf Maj 2015
Var på kub idag och fick bästa möjliga resultat! Såååå lycklig <3
Var på kub idag och fick bästa möjliga resultat! Såååå lycklig <3
Måste också säga att vilken fin bild du fick. Vad skönt att höra att allt såg så bra ut för dig!
Hur mkt har ni andra gått upp i vikt? Jag har gått upp 2-2,5 kg och är i 13+5 idag. Är orolig för att jag lagt på mig för mycket. Jag har lätt för att gå upp och fram till nu har jag inte orkat träna särskilt mkt mer än promenader pga trötthet.
Oj,jag har ju glömt att rapportera här.
Var på KUB/UL i onsdags, och fick jättefina siffror! Är så lycklig! :D äntligen vågar vi berätta!
Men så roligt!
Ska och ta blodprov idag och sedan ul på måndag. Räknar dock med att jag inte kommer få svar direkt på måndag då det är så pass nära mellan blodprov och ul. Hur långt innan har ni tagit blodprov?
Har ni tänkt något på att vaccinera er mot influensan? Dom råder gravida att göra det då vi tillhör riskgruppen. Har ni pratat med er bm om det? Jag känner mig så kluven :/
Samma här, bm har inte tagit upp det med mig. jag avvaktar till nästa besök på mvc i december så får vi se hur det blir.
Jag har aldrig vaccinerat mig någon gång och kommer definitivt inte göra det nu. Litar inte på d där alls.
Någon som kännt bebis ännu? :) Jag har tyvärr inte gjort det.
V16 (15+1)