• minst

Jag orkar inte! Jag har fått nog! Jag vill inte vara kille, jag vill vara tjej

Var bor du? Finns RFSL någonstans i närheten där du bor? Har du varit och pratat med någon på din ungdomsmottagning om hur du mår? Det finns massor av hjälp och stöd bara du ber om det. Jag vet att det känns hemskt när folk sägar att du fortfarande är så ung men det är sanningen. Det tar tid att lära känna sig själv och det är en tuff resa alla tonåringar går igenom men för de allra flesta går det faktiskt riktigt bra. Så: sök hjälp och håll ut! Och du, var rädd om dig! / kram

• minst

Åh va bra att du ska få prata med ett proffs. Önskar dig all lycka! Hoppas också att du snart ska kunna få stöttning av din mamma också så att du kan känna dig trygg hemma.

Jag googlade på RFSK och Trollhättan och då kom detta fram:
    "Är du intresserad av att ta en fika så är onsdagskvällar till för dig - Café Regnbågen har öppet på onsdagar kl 18:00 - 21:00. I vår lokal på Drottninggatan 23 B I Trollhättan."

Kan det vara något för dig?

Kram!

Svar på tråden Jag orkar inte! Jag har fått nog! Jag vill inte vara kille, jag vill vara tjej