Ammor
min svägerska fick bröstmjölk av mig när hennes pojk, som var tre månader yngre än min flicka (han var två månader), fick förstoppning av ersättningen. hon kunde inte amma själv och det var väldigt smidigt oavsett vad andra tycker eller inte
min svägerska fick bröstmjölk av mig när hennes pojk, som var tre månader yngre än min flicka (han var två månader), fick förstoppning av ersättningen. hon kunde inte amma själv och det var väldigt smidigt oavsett vad andra tycker eller inte
den donerade mjölken är ju till för prematurbarn så det funkar ju inte på samma sätt men jag ammade ju inte hennes barn utan han fick mjölken i flaska på samma sätt som ersättningen
#chrysabelle
Och vilket alternativ skulle vara bättre? Bröstmjölksersättning!? Lär vi oss aldrig att det artificiella inte är bättre en det naturliga!?
Om det överhuvudtaget kan störa och provocera någon här att en kvinna ammar svägerskans bebis om det behövs.. om man återigen hör kommentarer om att det på något sätt skulle vara osmakligt att amma sitt barn på offentlig plats, då är jag ledsen, då har vi verkligen en allt annant än avslappnad attityd här.
Inte bara o-avslappnad. Utan sjuk.