• JECJ

farmor och farfar som sviker

Backa och läs ditt inlägg

Om dom nu var så jättehemskt mot din make att han fortfarande mår dåligt över det så förstår jag inte varför du vill ha dom som barnvakt?!

Först beskriver du två hemska människor som inte borde få ha haft barn. Du beskriver dom som monster och du tycker uppenbarligen jätteilla om dom. Varför vill du lämna över dina barn i deras vård ens en timme? Varför skulle dom vilja ställa upp för er som barnvakt när ni uppenbarligen tycker att dom var dåliga föräldrar och skyller makens alla ungdomsbesvär på dom?

Antingen var dom inte så dåliga föräldrar eller så äventyrar du gärna dina barns psykiska hälsa.

Hade jag varit er så hade jag INTE bett dom vara barnvakt. Och om jag vore dom så skulle jag INTE ställa upp för er. (Dessutom är det väl bra att ringa och fråga om det blir mat. Annars kanske man dyker upp mätt när det överraskas med smörgåstårta, eller hungrig och bara får kaffe)

• JECJ

Sen får du förklara för ditt barn att man inte går runt och snackar skit om folk.

• JECJ
    Ledsen svärdotter o mamma skrev 2014-08-25 16:25:29 följande:

inser av dina kommentarer att du nog har mer problem än jag så nu känns det bättre helt plötsligt

Jag vet inte om det var menat åt mig... Jag försöker bara vara ärlig.

Se på vad du skrev. Din make hade återkommande ångest och depressioner pga sin mamma Farfar har ingen empati allsoch har tryckt ner sina söner under deras uppväxt. Farmor sitter bara på Facebook när barnen är där och bryr sig inte om dom. Farmor och farfar VILL inte vara barnvakt och bjuder aldrig över er. Du gråter ofta över farmors beteende.

Jag ser ingenting positivt som du skrivit om farmor och farfar.
Svar på tråden farmor och farfar som sviker