Fler som planerar barn 2015?
Haha gällde tydligen att klaga lite för i morse vid 5 vaknade jag av att mensen kom med dunder och brak! ÄNTLIGEN! :) nu kan jag de fram emot nästa månad och nästa försök.
Haha gällde tydligen att klaga lite för i morse vid 5 vaknade jag av att mensen kom med dunder och brak! ÄNTLIGEN! :) nu kan jag de fram emot nästa månad och nästa försök.
Skönt att den kom tillslut :D Lycka till denna gång!
BIM JAN
Joozzaan, 22 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 11/1
WhiteRose, 26 år, ej Sverige, 2:a försöket, BIM 25/1
Flutterdash, 27 år, Gävleborg, 3:e försöket, BIM 26/1Lazmi, 25 år, Södermanland, 3:e försöket, 27/1
ticcer, 20 år, Skåne, 1:a försöket, BIM 29/1
Browniegirl81, 33 år, Västra Götaland, 6:e försöket, BIM 30/1
BIM FEB
jessis987, 3:e försöket, BIM 5/2
BIM OKÄNTFiiaN, 23 år, Värmland, 6:e försöket, BIM oklart PLUSSAT NattaLind, 26 år, Östergötland, gravid från 1/12
Dahlia, 33 år, Skåne, gravid från 30/11
mavidyz, 24 år, Dalarna, gravid från 28/11
pinglon, 27 år, Finland, 2:a barnet, gravid från 19/09
BIM JAN
WhiteRose, 26 år, ej Sverige, 2:a försöket, BIM 25/1
Flutterdash, 27 år, Gävleborg, 3:e försöket, BIM 26/1Lazmi, 25 år, Södermanland, 3:e försöket, 27/1
ticcer, 20 år, Skåne, 1:a försöket, BIM 29/1
Browniegirl81, 33 år, Västra Götaland, 6:e försöket, BIM 30/1
BIM FEB
jessis987, 3:e försöket, BIM 5/2
Joozzaan, 22 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 19/2
BIM OKÄNTFiiaN, 23 år, Värmland, 6:e försöket, BIM oklart PLUSSAT NattaLind, 26 år, Östergötland, gravid från 1/12
Dahlia, 33 år, Skåne, gravid från 30/11
mavidyz, 24 år, Dalarna, gravid från 28/11
pinglon, 27 år, Finland, 2:a barnet, gravid från 19/09
Det ju sjukt hur tråkigt det är att vänta hela tiden... mensen tog slut för några dagar sedan och jag är redan otålig haha. Tror det är för min ena kompis ska få barn om ca en månad så går och är avis på hennes fina mage och är lite extra baby-tokig just nu. Vill så gärna plussa den här gången :) funderar på att använda ÄL-test denna månad just eftersom det har varit lite ojämn mellanrum på BIM de senaste månaderna så litar inte på mobilappen ;)
Hur går det för er andra? Så kul att kika in och se hur det går för er!
Tre dagar kvar till BIM för mig. Har haft väldigt ömma bröst den här gången och mer framträdande blodådror. Annars har ja mått som vanligt. Hur går det för er andra?
Hmm... Jag blev visst lite lurad. Hade inte ÄL i lördags alls. Som jag trodde men jag borde ha vetat bättre eftersom min mens aldrig varit regelbunden men idag på Dag 20 så tänkte jag att "visst jag kollar, för skojs skull". Och får detta i nyllet!!!!
Visst är det ett streck där??? Det är svagt så det måste ju betyda att jag kommer ha ägglossning inom några dagar? Jag ska testa igen ikväll och då hoppas jag att strecket är lite starkare.
Ikväll ska gubben få sig lite extra mys :D Är så glad nu och hoppas att det tar sig denna gång.
Hej på er! Hoppar in i denna tråden lite sent!
Jag och min sambo har bestämt att vi ska försöka skaffa barn detta året! Så beslutat att ta ut min spiral i juli efter vi varit i Florida och jag har gått ner tillräckligt i vikt!
Har längtat väldigt länge efter barn trots min ålder , 21 år o sambon 22! Men vi har varit tillsammans i 4 år! :)
Tänkte flika in o kolla med er om det tagit lång tid att bli gravida? Många tankar som snurrar nu när vi bestämt oss????
Nu går dagarna lite väl långsamt tycker jag.... BIM -9... och ska nog försöka vänta ännu längre för att slippa bli besviken i onödan.