• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Nu fattar jag ingenting Tog ut p-stav 29/8, fick mens 1-4/9 och nu tagit ÄL test varje dag sen torsdags. Idag visade det lite utslag på det och nu ikväll då? LITE BLOD I TROSORNA! Vad är det nu på gång? Varför är det såhär??

• glaesir

Direkt när jag vakna imorse :/ Nå provar ta ett nytt imorgon bitti så får vi se :) Läste att vissa ger de bara utslag på några timmar, de ha ju gått ca 13h sen jag tog testet så:/

Dumma kropp! Vill bara ha facit ;)

• glaesir
    NattaLind skrev 2014-09-17 08:20:22 följande:

Hmm, jag funderar ju på om min första mens var en "fejk" som kom just för att jag tagit ut p-staven. Lustigt dock att stickorna visar lite utslag!

Har du känt av i kroppen att du har äl?

Jag borde haft det igår men kände ingenting :P

Nej jag tror inte att jag känt av de, ska testa ÄL vid 10.30-11 tänkte jag så får se då...

Idag har jag känt lite molande så kanske är mens ändå
  • glaesir
    glaesir skrev 2014-09-17 08:49:46 följande:

Nej jag tror inte att jag känt av de, ska testa ÄL vid 10.30-11 tänkte jag så får se då...

Idag har jag känt lite molande så kanske är mens ändå

Nej inget utslag på ÄL stickan... Men Heller inget mera blod än det som kom igår! Va ju bara lite blodblandat då... Känner i tjejmagen att det är nåt iaf!

Tusan kropp!!!!
  • glaesir

Spammar er här nu ;) Säg att jag hade ÄL igår och därav blodet, är det "försent" då att bli gravid eller finns det chans? Hade sex igår men hade inte sex på tre-fyra dagar före det...

• glaesir

Men när man får som "ägglossningsblödning" är det DÅ man är som mest fertil eller är det tiden före? Alltså är "ägglossnibgsblödningen" tecken på att det är försent eller på att man är som mest fertil?

Haha ursäkta, kanske är megakorkad men blir så frustrerad xD

• glaesir

Vet ni vad? Fyller år idag och imorse frågade min sambo om vi ska förlova oss! På knä och allt! Åååh är så lycklig!!!!

• glaesir
    NattaLind skrev 2014-09-18 12:52:17 följande:
    Grattis! :D

Kommer ihåg när min pojkvän frågade, var strax efter tolvslaget och han gick också ner på knä. Så himla fint! Dock ska vi inte gifta oss på några år, men bebis får gärna komma :D
    Vi ska inte heller gifta oss på några år, så vi går emot traditionen angående 6mån regeln :)
    Här får bebis gärna komma med låååångt före de!!

Föresten håller blödningen i sig. Ytterst sparsam dock, satt iaf i en binda idag.
    Har lite molvärk och stickningar i magen, men det har jag haft ca 1v men nu börjar det gå mot korsryggen.. Känns dock inte som mensvärk, hm vad är det nu på gång :(

• glaesir
    Therese2014 skrev 2014-09-18 12:31:14 följande:
    Men Grattis!! Vad underbart!:D
    Tack :D Så nu kan jag titulera honom som min fästman! Iiiih!!
    Vi har dock inga ringar ännu, dom väljer vi tillsammans
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?