• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

NattaLind skrev 2015-01-05 12:21:16 följande:
    Det är just det som gör att jag är så skeptisk till plusset. Jag har INGA symptom alls! Det enda är lite, lite illamående någon gång ibland, men det har jag haft de senaste gångerna innan mensen kommit. Ingen molvärk, inga stickningar, något ömma bröst - men detta har jag också haft strax innan mens tidigare.

Är på BIM+4 idag och så sen har jag inte varit tidigare. Men är såå skeptisk till det där plusset alltså. Får se vad CB säger i eftermiddag :)

Men om jag mot förmodan skulle vara gravid så finns det inga som helst tecken till det :P

Och du..... det finns ju en chans att du kan plussa också ju! Mensvärk är väl vanligt att man har även om man är gravid? :) Håller tummarna till tusen!
    Oj! Va skönt egentligen att inte ha några symtom :) Ska hålla utkik här idag efter ditt CB test :D

Vi får se, väntar en vecka till innan jag testar, ifall inte mensen kommit :)

Tack så mycket! :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2015-01-05 12:34:08 följande:
    Iiiih, nu blev jag nervös! :)

Ja jag tror du och jag är lika där, att vi testar hellre sent än för tidigt. Kanske har med att göra att man inte är lika hetsig längre :P
    Tror faktiskt att det är så :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2015-01-05 14:29:35 följande:

Känns som att någon skämtar med mig!

Åh gud va underbart :D Så sjukt att jag loggade in just idag! Samma dag som du fick plus! :D
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2015-01-06 17:06:05 följande:

Grattis nattalind och välkommen tillbaka fiian :D

Skriver inte så ofta här längre, men läser dagligen vad som händer ;)

Tack :D
  • FiiaN
    jessis1987 skrev 2015-01-07 15:13:11 följande:

Fick min mens imorse, en dag tidgare än beräknat :( Så nu får vi hoppas på att det blir tredje gången gillt!

Åh va tråkigt att läsa :( Håller tummarna för er!
  • FiiaN

Jag vet inte alls när jag har bim längre xD Enligt min ptracker skulle jag haft BIM den 27/12 men fick ingen då. Men ska jag gå efter vad jag trodde va äl, så skulle jag haft BIM 3/1 men ännu ingen mens, bara lite blodblandad flytning... :S Men den kanske kommer...

• FiiaN
    mavidyz skrev 2015-01-07 19:31:06 följande:
    Har du testat att tempa? Jag har ju extremt oregelbunden cykel och var trött på att inte veta när BIM var, ville ju gärna veta så man var beredd på om mens kom liksom ;) man ser inget innan ÄL men mellan ÄL och BIM så har man ju högre temp :)
    Ne jag har aldrig testat det :P Kanske ska ge det ett försök :)
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-08 16:46:43 följande:

Är det för tidigt att testa i morgon om jag har BIM den 11:e? Står inte ut att vänta längre nu... :P vill veta hur det ligger till så jag kan börja peppa inför nästa månad.

Vissa kan få svar innan BIM :) Men det bästa är ju att vänta! Du gör självklart som du vill, men jag tycker du ska försöka hålla ut. Vissa får negativt på testen tidigt fast dom egentligen är gravida, men att det inte syns fören efter bim.
  • FiiaN
    BIM JAN

Joozzaan, 22 år, Östergötland, 2:a försöket, BIM 11/1
    WhiteRose, 26 år, ej Sverige, 2:a försöket, BIM 25/1
    Lazmi, 25 år, Södermanland, 3:e försöket, 27/1
    ticcer, 20 år, Skåne, 1:a försöket, BIM 27/1
    FiiaN, 23 år, Värmland, 6e försöket, BIM oklart

Plus PLUSSAT Plus
    NattaLind, 26 år, Östergötland, gravid från 1/12
    Dahlia, 33 år, Skåne, gravid sedan 26/12
    pinglon, 27 år, Finland, 2:a barnet, gravid från 17/10
  • FiiaN
    Joozzaan skrev 2015-01-13 01:21:01 följande:

BIM +2 nu och frågan är om jag vågar testa i morgon när jag kommer hem från jobbet..?

Håller tummarna (Y) Hoppas det är bebis och inte kroppen som skojar med dig!
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?