Fler som planerar barn 2015?
Många som plussat här inne nu och det är så kul att höra!!
Ja det är jättemånga som plussat nu, kanske är en tur-tråd :D
Jag skulle haft min mens för 8 dagar sedan då jag har slutat med mina piller men den har inte kommit ännu.... Är den som hatar att t test för är rädd med att det kommer ett nej... Så ska jag vänta tills november har gått tror jag... Vet inte ens vilken vecka jag är i nu men min lila app säger vecka 5 + 2 dagar...
Men när man slutar med sina piller så går det ut direkt ur kroppen och när de är gjort så har man hos chans till att bli gravid - så här sa en barnmorska till mig
Min blödning denna månad alltså! Förra cykeln var 32 dagar. Denna gång kom mens exakt på den 28:e dagen. Och försvann dagen efter..... kom tillbaka på tredje dagen och idag är det fjärde. Alltså det är så liiiite, lite blödning så det syns knappt på pappret. Och utan p-medel hormoner brukar jag har hyfsat riklig mens.
Idag är det alltså dag 32 och mensen är så mesig så tror knappt ens jag kan kalla det mens. Det är inte lätt att få en regelbunden cykel alltså! :P
Grattis till plus,
och välkommet hit :D
Trodde min mens började igår, men blev inte så mycket med den :O Har haft lite blödning idag, och det som varit har inte varit mensblödningar... Har ju BIM idag, så kan ju sätta igång snart, men har inte det minsta mensvärk. Skum kropp jag har!
Har fått mf igen!