Sarah1990 skrev 2014-09-22 12:17:10 följande:
Ja verkligen superkul! :D Har en gammal klasskompis på fb som fått barn för några månader sedan och där hennes syster också fått barn, kanske skiljer 1-2 månader mellan dom och ser såå mysigt ut! Tänk jul och liknande när dom kan fira ihop!
Tror det ändå kan vara bra att kolla med ÄL-stickor just för att se om man ens har någon.. Det är lite därför jag vill testa, tror absolut inte att vi skulle "missa" ägglossningen utan mer för att se så att allt faktiskt fungerar, annars står man ju där och trampar runt BIM och hoppas trots att det faktiskt kanske inte ens är möjligt! :/
Grejen är den att testet jag tog idag var supernegativt! TROR att jag hade BIM i fredags men är inte riktigt säker än.. Tog ju ut spiralen för 5 veckor sedan nu så vet inte alls hur min kropp fungerar utan gick efter dedär "28 standard-dagarna" många räknar efter :)
Hoppas du får ÄL under helgerna framöver då! Hur länge har ni försökt? (förlåt om du skrivit redan men är så många att hålla koll på!)
Åh ja det hade varit så kul att följa varann genom graviditeten:)
Ja précis vore juh bra att veta att det går att få ett plus iaf!:) hoppas den ställer iordning sig så fort som möjligt då:)
Det är första försöket för oss:) äl hade jag nog i helgas tror jag så det missade vi inte:D