Fler som planerar barn 2015?
Klart du kan hormon eller kopparspiral? Flytningar förändras säkert när man avlägsnar spiralen utan att det är något konstigt!
Klart du kan hormon eller kopparspiral? Flytningar förändras säkert när man avlägsnar spiralen utan att det är något konstigt!
Jag har ingen erfarenhet av spiral men håller med Syrran86. Klart du kan :) kroppen ställer om sig när du tar ut den.
Min kompis hade spiral och med första barnet blev hon gravid när
Hon hade den (den hade åkt ut lite sa hon) och med andra så tog hon bort den och blev gravid snabbt efter :)
Jag har koppar som ska tas ut nästa månad och jag hoppas innerligt att det inte blir några problem, då man läst att kroppen ställer om sig typ direkt:)
Jag tog ut min kopparspiral förra veckan och fick mens några dagar senare på "rätt" dag. Får se om äl infaller när jag tror i början på nov.
Inte är du korkad heller :).. Jag har läst att man kan vara helt torr och inga flytningar och den tjejen blev gravid.. Men hon skrev ganska konstigt så jag förstod inte allt hon menade.. :)
Jag har varit gravidsugen sen i somras, så nu när vi har bestämt oss så hoppas jag innerligt att det tar sig direkt. Har ingen tålamod för annat:)
Undrar när jag får mitt plus? Fortfarande inget och ingen mens.. Så konstigt :(
Jag har bim på torsdag. I tisdags fick jag ut en klump flytningar (förlåt), jag har inte haft flytningar på 1, 5 månad. Spydde även i tisdags. Jag har känt mig yr, trött och varit så ledsen och irriterad :( Tog precis ett test där det stod Gravid 1-2 v !! Jag är så lycklig :)
Vad roligt, grattis till dig! :)
Vad roligt med ännu ett pluss:) Grattis!
Längtar till jag kan skriva detsamma. Ska imorgon ringa och se om jag kan få tid veckan efter att ta ut spiralen.
Smep, den körde vi också med.
BIM NOV
Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 7/11
Glaesir, 23 år, 2:a försöket, BIM 8/11
Vw88, 25 år, 2:a försöket, BIM 15/11
Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 17/11
Lazmi, 25 år, Eskilstuna, 1:a försöket, BIM 18/11
Tigerlilja86, Stockholm, 2:a försöket, BIM 28/11
FiiaN, 23 år, Värmland, 4:e försöket, BIM 29/11
BIM DEC
NattaLind, 25 år, Östergötland, 3:e försöket, BIM 4/12
BIM OKÄNT