Fler som planerar barn 2015?
Hoppar in här om jag får :) Imorgon tar jag ut min spiral. Jag har en son sen tidigare som är 4 år.
Vi får se om det blir en till bebis. :)
Hoppar in här om jag får :) Imorgon tar jag ut min spiral. Jag har en son sen tidigare som är 4 år.
Vi får se om det blir en till bebis. :)
Alltså jag fattar nada! Någon som kanske kan hjälpa mig lite? :)
5 dagar innan BIM hade jag molvärk/mensvärk, rätt kraftiga sådana. Igår BIM+1 fick jag det jag trodde va mens, men va mer en rödaktig flytning och nu en dag senare är det ingenting på pappret :O Känner av lite molvärk ibland, men det är knappt.
Men hjälp vad säger du? Vågar inte hoppas så mycket men skulle bli så lycklig! Började må lite illa för ca 30 min sedan, fått huvudvärk och såg nyss att jag fått väldigt synliga bristningar på brösten, som inte varit där tidigare. Men har inga ömma bröst och ingen direkt trötthet :/
Alltså va taskig kroppen är! Haft molvärkar i en vecka, BIM+5 och inget rött så långt ögat når, har fått bristningar på brösten och negativt test igår :( Ska lingonveckan komma så kan den väl komma nu så man kan börja om...
Ja jättedrygt! :/ På lördag blir ett nytt test om inte mensen kommit innan det (hoppas inte). Åhh usch, när har du BIM?
Visst är det lite mysigt :D Roligt att vara lite hemlig ibland ;)
Vi kör på samma också, bara jag och min sambo som vet. Eller ja, vi har inte sagt till någon att vi försöker men å andra sidan tror jag nog folk fattar ändå :P
Va kul att höra vad ni gör. Själv så arbetar jag som utredare på Försäkringskassan, sjukpenning. Sambon egen företagare inom bygg. Jag fyllde 27 för 2 dagar sen och sambon är 34.
När tog du bort din spiral?
Vi är i samma sits då, jag tog bort min i torsdags. Har du haft mens regelbundet under tiden du haft spiralen och hur länge har du haft den?
Nej ni tjejer, negativt idag igen :( Blir så ledsen! Vad är felet? BIM+7, brukar ALDRIG gå över tiden, dock kanske det beror på att jag slutat med mina p-piller?
Hur skulle ni gjort? Jag köpte 3 grav-test och 21 äl-test för 199kr, skulle ni litat på dom? eller skulle ni gått till apoteket och köpt nya? Kanske inte alls är gravid och av den enkla anledningen så blir det negativt, men vill hoppas och tro att jag är gravid!
Ja jättetråkigt :(
Åh men då är det bara att köra på :D Heja!
Oj ingen aning, inte hört något om det. Testa skadar väl aldrig, men allt beror ju på att träffa ägget. Kanske är hälsosamt för kroppen, men vet inte om det hjälper att blir gravid. Nej jag ska inte uttala mig, vet ju inte alls :D