• Dakine

Fler som planerar barn 2015?

Vw88 skrev 2015-02-24 12:58:26 följande:
    Men när märkte du av att ditt inte var bra? Och hur märkte du det?
    Jag fick missfall, men hade svagt ganska länge efter det också. 

Dom andra gångerna jag fått svagt pluss har jag börjat blöda och sedan kom mensen. En kompis till mig som fått svagt plus fick veta i v 12 att det inte var något i magen. Den hade dött tidigare. 

Med sonen fick jag väldigt starkt plus, och det höll sig ju hela vägen. Men jag fick ju rejält med mensvärk också! Men det där är ju så olika... 
  • Dakine
    Vw88 skrev 2015-02-24 13:09:18 följande:

Jo det förstod jag. Men försvann dina symptom?
    Hur var det för din kompis hade hon symptomen kvar tills v 12?

Har ryggont, ont som sjutton i tuttar och är trött och vimsig. Går in i v 7 imorgon. Endast de ljusrosa flytningarna i fredags men det kom inget mer efter det.
    Min kompis hade symtomen fram hela tiden, och fram till skrapningen. 
    Mina symtom försvann en vecka efter blödningen. 

Jag tror verkligen inte du behöver vara orolig! 
  • Dakine
    Vw88 skrev 2015-02-25 11:19:05 följande:

Blöder nu och är på konferens ;(

Sambon åker från jobbet och hämtar mig... Ville detta så gärna ;(

Så himla tråkigt !!! :( Hoppas inte det är ett missfall, men jag tycker dessvärre att det låter som det. 

Stor kram! 
  • Dakine

Jag har också superömma bräst, det liksom bränner i bröstvårtorna hela tiden. Sedan sura uppstötningar på morgon. Annars ingenting. Känns inte som att mensen är på väg alls heller, men jag har också lätt för att testa för tidigt och sedan bara bli besviken! Som igår, och idag ;) 

Så här såg mina ut.... känns som spök. Tror inte jag är gravid faktiskt! 

• Dakine
    evve88 skrev 2015-02-26 16:18:05 följande:

Dakine:

Åh är kass på dom testen, har bara använt clearblue... Använder du bara dom?

Ja varför testar man, bättre att leva lite ovisst och inte bli besviken :p man ska ju inte ge upp förrän mensen kommer men ändå..

Jag använder också bara Clearblue. Detta är ett CB. 
    Jag använder oftast dem. Har provat med rfsu, men tycker CB är bäst så jag håller mig till dem! 
  • Dakine

Tyckte att gravtestet i torsdags visade svagt plus. Tog ett fredagen som jag också tyckte visade svagt, dock ännu svagare så nästintill osynligt. Digitala sa "inte gravid". Fick ljusrosa flytningar torsdag kväll & fredag övergick det till bruna flytningar. Idag är det typ ljus rött ibland och rosa ibland. Kommer bara på pappret, behöver inget trosskydd. Mensvärk till och från. Fortfarande ömma bröst. Men det är så konstigt! Jag brukar alltid ha riklig mens med mycket klumpar och få byta trosskydd hela tiden... så jag vet ingenting! Ska ta ett till test på tisdag får vi väl se.

• Dakine
    Vw88 skrev 2015-03-06 09:57:56 följande:

Hur har det gått för dig?

Tror jag fick ett tidigt mf. Så nu blickar jag framåt! Har påbörjat min andra kur med pergo. 3 tabletter idag :)
  • Dakine
    Vw88 skrev 2015-03-06 11:03:04 följande:

Samma som jag då :)

Fick glad gubbe igen på mitt ÄL test idag och hos BM i onsdags kunde jag se äggblåsor :D

Så ser frammåt :D

Ja!

Så härligt!! Går du på pergo nu också?

Jag borde få äl i mitten på nästa vecka :)
  • Dakine
    Vw88 skrev 2015-03-06 13:33:22 följande:

Vet inte vad pergo är? :)

Vad är det?

Pergotime, hormonstimulerande tabletter :)
  • Dakine
    Jag tror att jag plussat efter 1 år och 8 månader. 
    Jag är helt i chock, och kan inte tro det själv. Testade mig nu ikväll, på äl+12. 
    Ska testa mig imorgon bitti också!
    Har typ inga symtom jag inte haft förut vid mens. Lite ömma bröst, och gasig! 

• Dakine
    Joozzaan skrev 2015-03-29 22:39:37 följande:
    Åhhh stort grattis :D släng in en bild på testet i morgon med! :)
    Tack! Jag tror fortfarande inte att det är sant.... 
    Ska jag absolut göra! :) 
  • Dakine

TACK ALLA! Går runt på rosa moln just nu. 

Här kommer morgonens test :) 

• Dakine

Tack! Jag är dock sjukt nojig för allt och kan nog inte riktigt glädjas förrän i juni....

• Dakine

Alla mina symtom är puts väck, förutom ömma bröst.. Känns verkligen som att fostret antingen dött, eller att det inte var något alls. Är inte heller trött, vilket jag var med första barnet jätte länge! Allt känns så annorlunda denna gång. Oroar ihjäl mig. Vi har sagt att vi ska vänta med sex till efter v 12, men har gett varann orgasm ändå på andra sätt. Nu är jag skit nojig över att orgasm ska ha lett till att fostret dött... VUL på måndag. Vill bara få det överstökat....

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?