Inlägg från: MalynCazzandra |Visa alla inlägg
  • MalynCazzandra

Fler som planerar barn 2015?

Dålig bild men jag tycker mig se ett streck när jag håller det i handen iaf:

• MalynCazzandra

Plussade på första försöket sen förlossningen! helt galet! Med första så tog det nästan 1,5 år men då hade jag ingen koll på äl eller nåt sånt heller men denna är var så smärtsam så det gick inte att missa! nu väntar jag vårt andra barn med bf 30/10 men har även ångest för ska börja kämpa för ett planerat snitt. Wish me luck!

• MalynCazzandra

Jag är i vecka 6 (5+4) bf 23/10, och har megamycket symtom. Jag mår illa hela tiden, ont i magen (molvärk), ofta trött, känslig mot vissa smaker och lukter och humörsvängningar from hell! Stackars min gubbe som får stå ut med mig :-P

Såna här symtom hade jag inte under min förra graviditet... Så jag försöker att inte låta det ta över men med en 5 månaders pojk hemma så kan det bli lite mycket ibland. Jag tar en dag i taget!

• MalynCazzandra

Fyfan vad pyton jag mår! jag klagar inte men börjar undra. Har konstant molvärk?! Det lättar aldrig och det gör riktigt ont? Sen tillsammans med detta ständiga illamående så känner man sig väldigt svag. Jag gör mitt bästa för att stänga in det för min son på 5 månader som behöver mig. Men det är jobbigt alltså... Någon mer som har ont och som är illamående hela tiden?

• MalynCazzandra

Jao... Jag är fortfarande gravid. Går in i vecka 8 på lördag. Längtar till vecka 13 då man kan slappna av lite mer och börja berätta för familjen.
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?