Fler som planerar barn 2015?
Grattis till alla er som plussat :D
Grattis till alla er som plussat :D
Kolla av listan, har inte koll på vilka som plussat och vilka som är inne i ett nytt försök! :)
De som inte uppdaterar sig från okt kanske är bäst att plocka bort helt? :)
Min app ballade ur totalt idag och tyckte att jag skulle ha två fertila perioder, äl två dagar i rad osv. Tog bort den helt, började om och nu har jag tydligen BIM ett helt annat datum än tidigare uträknat. Haha :)
En fråga: Mensen första dag räknas väl från att den första blödningen kommer, även om det är bara pyttelite blod?
Har fått mf igen!
Måste gratta till senaste plussarna och beklaga till ännu ett missfall :(
Jag är också en av de som varit med från starten i denna tråd, även om jag mest läst då jag inte haft något att skriva eftersom att jag inte haft någon ÄL/mens förrän nu.. Hoppas att jag får ÄL tidigare än dag 106 denna cykel och kan vara lite mer aktiv även i skrivandet ;)
Vet ju inte om det blir plus den här månaden. Men om det skulle bli så, är det fel att ta ett glas vin till helgen innan jag vet? :-S
Pyttepytteliten blödning idag på äl+3. Kan det vara så att det är en nidblödning trots att vi endast hade sex fyra dagar innan äl? Eller så tänker jag bara för mycket och hittar symtom som inte finns!
Hej tjejer... tänkte uppdatera lite..Imorgon så är de min BIM och jag har inga tecken på att mensen är på g vilket är konstig då de brukar alltid visa tecken på mens...Nu så är de så här att antingen har jag fått en väldigt tidigt kort o konstig mens eller så är de nått annat på gång:)(vilket jag hoppas)..
I onsdags kväll fick jag en blödning o de var illrött men de var bara en gång den kom o sen har de bara kommit brunrosa flytningar och nu vanlig flytning..
jag hoppas verkligen det blir ett + imorgon... uppdateras då;)..
Lycka till tjejer:)
Nu har jag kommit till CD 10 och tänkte nog börja med ÄL-tester! Eller är det för tidigt?
Hej tjejer,
Hoppas det går bra för alla :)
Jag tänkte bara dela med mig av ett tips jag fick från en kompis. Hon tipsade mig om Natural cycle. Kanske är det några här som redan har det men jag ville i alla fall dela med mig av min erfarenhet av det då jag kört med det ett par veckor nu. Det är en app man laddar ner och antecknar sin morgontemp varje dag för att lättare kunna pricka in ÄL ;) man får en hint när det är dags att testa med LH-sticka :)
Jag är jättenöjd hittills då jag inte hade en aning om när min ÄL skulle komma pga missfall förra månaden. Jag tror blondinbella kör med detta med så gå in på hennes sida och läs mer om ni vill.
Hoppas detta kan hjälpa någon mer! :)
Kram på er