Sarah1990 skrev 2014-09-11 12:25:31 följande:
Jaa det är just det jag är osäker på, börjar mer och mer tro att mina symtom är just PMS och att det jag känner i magen är mer magkatarr och stress tyvärr :/ Men jag ska hålla ut några dagar till och se om mensvärkarna kommer igång också (har alltså väldiga problem med väldigt intensiva och hemska värkar).
Vart köper du dina tester ifrån? Och hur mycket kostar dessa?
Jag är lyxfru, haha. Nej skämt åsido. Arbetar på ett mindre uppdrag för kommunen samt min fästmans egna företag. Känner mig så sjukt inaktiv när jag bara sitter framför datorn utan att kunna koncentrera mig :/ BORDE ta tag i en hel lista men kommer hela tiden av mig av mina tankar som flyger iväg på huruvida jag är gravid eller inte, haha.
Ska återigen försöka klicka ner den här j*kla sidan och fortsätta med det jag SKA, alternativt gå och äta lunch eller kanske lite té och choklad,
Hoppas inte mensvärkarna kommer igång :) Men fy din stackare, vet hur det är! Fick i början äta citodon för mina värkar ett tag. Har hunnit haft mens en gång efter jag slutat med mina p-piller, men blev aldrig någon direkt mensvärk :O Helt galet, högg till en gång tror jag.
Jag köpte mina från
gravid-test.se, 3 grav-test och 21 äl-test för 199 kr :) Inte så farligt, men sen vet man ju inte hur kvaliteten är, tyckte den va dålig eftersom jag fick negativt ;) haha ne skojar bara. Men det va snabb leverans.
Haha men det lät ju rätt skönt ändå! SKulle också vilja jobba framför en dator istället för att slita sönder min rygg som jag gör nu :/ Min gubbe jobbar som kyltekniker så han drar in lite pengar i alla fall :)
HAHHA inte lätt det där att stänga ner, man är ju så nyfiken på hur det går för alla :D Unna dig choklad du;)