Fler som planerar barn 2015?
Oj! De kan bra va! Måste prova imorgon em istället
Oj! De kan bra va! Måste prova imorgon em istället
Men när man får som "ägglossningsblödning" är det DÅ man är som mest fertil eller är det tiden före? Alltså är "ägglossnibgsblödningen" tecken på att det är försent eller på att man är som mest fertil?
Haha ursäkta, kanske är megakorkad men blir så frustrerad xD
Alltså, man övertänker ju allting. Men ni kanske har något som kan stilla mina tankar :)
Jag har ju aldrig haft PMS, mensvärk eller liknande. Varken innan p-piller, under p-piller eller när jag hade p-stav. Har knappt haft några flytningar alls sedan jag började med p-piller. Med andra ord har jag inte haft det på 10 år. De sista åren kan jag ibland haft lite värk några veckor innan mens, vilket jag nu i efterhand tror varit ÄL (eller?).
Nu när p-staven har kommit ut har jag fått tillbaka flytningar, och de sista dagarna har dom varit mjölkiga (nu är dom borta). Väldigt söt doft. Men jag har inte känt av den här värken som jag (ibland någon gång då och då) känt vid ÄL, och jag skulle haft ÄL igår. Nu vet jag ju inte om den andra värken varit vid ÄL överhuvudtaget så har noll koll.
Det jag nog undrar är egentligen om jag kunnat ha ÄL fast jag inte känt av något alls i kroppen? Vad tyder flytningarna på?
Och framför allt: kan man sedan vara gravid utan ha några symptom som ömma bröst, illamående, bristningar osv? Jag vet ju svaret egentligen men ändå skönt att få det bekräftat från er, löjlig som man är! :P
Händer som sagt mkt här, haha!
Hemma här händer det inte mkt däremot. Mannen ligger i feber och andra tråkigheter sen i onsdags, så jag hoppas att inte ÄL passat på att komma nu :(
Uppe i CD 77 och börjar bli trött på att aldrig få nån ÄL :(
Hoppas dock som sagt att den inte kommit nu utan kanske kommer nästa vecka när mannen är frisk igen och kanske sugen på att ta igen förlorad tid ;)
Börjar närma sig ÄL nu. Tre dagar kvar, nervöst som bara den. Hoppas hoppas
Blir galen!
Tog just ett test till (i en mugg höhö) som visade negativt.
Inga tecken på mens eller värk TROTS att jag till och med drömde om att jag fick mens inatt!
Hur länge ska man behöva vänta egentligen? 119kr i sjön och det här är bara rent jävla olidligt!! :p