• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Kissemiss

Hej hej!

Jag har BF 10 maj enligt någon sida på nätet. Gravidvecka 5 (4+0) idag och jag känner typ ingenting? Börjar tro att graviditetstestet var en dröm :P Känner liite som mensvärk bara.. Är det normalt?

• Mariposas
    Kissemiss skrev 2014-09-01 16:04:51 följande:

Hej hej!

Jag har BF 10 maj enligt någon sida på nätet. Gravidvecka 5 (4+0) idag och jag känner typ ingenting? Börjar tro att graviditetstestet var en dröm :P Känner liite som mensvärk bara.. Är det normalt?

Är en vecka före dig. 5+0 idag. Först de senaste dagarna har mina bröst börjat spänna. Har känt lite halsbränna innan bara. Sist jag va gravid gjorde jag gravtest i vecka 6 utan att ha haft nån symptom innan över huvud taget. Det är så olika, njut så länge du mår bra :)
  • Kissemiss
    Mariposas skrev 2014-09-01 16:14:09 följande:

Är en vecka före dig. 5+0 idag. Först de senaste dagarna har mina bröst börjat spänna. Har känt lite halsbränna innan bara. Sist jag va gravid gjorde jag gravtest i vecka 6 utan att ha haft nån symptom innan över huvud taget. Det är så olika, njut så länge du mår bra :)

Tack för svar!

Jag ska försöka njuta..:)
  • charlotteh

Jag har också "plussat"! Men det var ju iofs två parallella streck på det testet...
    BF 1 Maj, enligt egna beräkningar. Har fått tid för inskrivning på mvc. Det rullar på, och jag känner mig mycket lyckligt lottad!

• fantasifull

Hej brudar! Jag hoppar gärna in och pratat lite. Jag plussade idag, BIM -5. Bf 18/5 om allt går som planerats. Sist slutade det i MA i v 12. Det var i januari. Hoppas på bättre lycka den här gången :) sjukt lycklig efter denna väntan! ????

• Theoblyoneee84

5+2 idag, extrem trötthet, lite illamående på morgnarna. Uppsvälld mage efter jag ätit och lite molvärk i tjejmagen ibland. Dock inga spända bröst :)

• idaapida

Jag plussade idag vecka 5 (4+4), bf 5 maj. Förra graviditeten slutade i MA i vecka 18 (fostrets hjärta slutade att slå i vecka 14). Vi tog en paus från bebisfabriken fram till Augusti efter vårt MA och lyckades på första försöket, vilket känns helt underbart! Nu hoppas vi att denna graviditet slutar lyckligare! :D

• corran
    Kissemiss skrev 2014-09-01 16:04:51 följande:

Hej hej!

Har också runt den 10e maj (mina appar säger olika) en säger 7e en nnan säger 10e :)

Känner inte heller så mycket förutom mensvärken till och från :) 
  • NenaShebelle

Hej tjejer!

Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till

Svar på tråden BF MAJ 2015