julii skrev 2014-11-20 18:24:51 följande:
Har både igår och idag haft lite molande mensvärk och ont på båda sidor i magen, ungefär vid höfterna och lite längre in. Äggstockarna typ? Är jag still gör det inte ont. Men när jag ställer/sätter mig eller sträcker på mig ordentligt. Borde jag vara orolig? Har gjort ont på just de ställena idag när jag satt på toa o gjorde nummer 2 :p något som kan ana va de är? Sist jag ringde min bm så fick jag inga svar utan när vi la på var jag oroligare än vad jag var innan.
När jag var på KUBet så for hon ju runt med den där UL-mojängen fram och tillbaka, tryckte ganska hårt på vissa ställen. Jag har lite extra isolering så att säga så jag antar att hon behövde göra det för att se bra. Då när hon tryckte i böjvecket/hötfen typ så gjorde det rätt ont så jag sa till.
Då sa hon att livmodern sitter ju fast där i ligament så det är därför man ofta är lite öm där. Kanske är dom du känner? Jag känner av mina ligament om jag ligger platt i sängen och typ sträcker på mig eller ska vända mig och tar i lite. Låter som om det kan vara samma kanske?