• Gena

Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!

Anonym (Aaaalltid TS fel) skrev 2014-08-19 13:39:29 följande:

Men ts har du inte lärt dig att det ALLTID är ts fel på familjeliv. Det attackeras direkt på ts. Förstår inte ens att folk startar trådar, eftersom allt som oftast jaglar det påhopp just på ts och dennes situation. Typiskt.

Blir extra jobbigt om man både befinner sig i en besvärlig situation och dessutom får utstå en massa elakheter av främlingar på internet.

Jag tycker det är fruktansvärt att ett barn blir behandlat så här av sin egen far.
  • Gena
    Jojile skrev 2014-08-24 12:38:35 följande:

Jag är helt chockad över svaren i den här tråden! Gör ni så med era barn? När de är sjuka eller dunderförkylda (med eller utan feber) så åker ni kors och tvärs och träffar människor? När jag är sjuk är jag verkligen inte sugen på att åka och fika hos andra.

Till en början tänkte jag att självklart vill pappan träffa sin son eftersom han bara är förälder fyra dagar i månaden (bara det är sjukt i mina ögon, hur kan man som förälder vilja det) men ju mer jag läste förstod jag att det inte var förkylningen i sig som var problemet.

I slutändan ska du vara glad för sonens skull att han fick komma hem efter helgen. Visst, det är ett ekonomiskt bakslag för dig men tänkt hur det hade varit hos pappan?

Svar på tråden Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!