• Anonym (T)

Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!

Vilken tur för barnet att pappan lämnade barnet hos dig efter helgen.

Just den punkten kan du ju glädjas åt, vettigt skulle jag ha tyckt då han enligt dig inte är kapabel till umgänge en helg ens.

Vad hade hänt om pappan vabbat i stället? En oundersökt lunginflammation.

Där ska du ge pappan en eloge att han lämnade barnet efter helgen och ej vabbande.

• Anonym (T)
    Anonym (SUCK) skrev 2014-08-20 10:25:42 följande:

Ja, alltså pappan kände ju inte till lunginflammationen. Och har han inte läst mitt sms eller pratat med sin mamma, så känner han inte till det nu heller.

Vissa i den här tråden verkar tycka att om man inte skrivit om allt i trådstarten, då har det inte hänt. - Skriver inte jag om feber i trådstarten, då ljuger jag om jag sedan skriver om feber längre in i tråden.

Jag skiter egentligen i vad alla anonyma här i tråden tror och tycker. Jag vet vad som är sant och det räcker för mig.

Faktum kvarstår att pappan gjorde fel som drog ut sitt förkylda barn i regn och rusk, flängde omkring och hälsade på folk, osv. Sedan om sonen hade lunginflammation, kräksjuka, eller migrän kan ju kvitta. - Man drar inte runt på någon, varken barn eller vuxen, som inte mår bra och som egentligen borde vara sängliggande.

Tack för ditt stöd genom tråden. :) <3

En sak som jag undrar över i denna tråd är varför är du så arg på pappan för att han lämnade sonen på söndagen och inte istället hade kvar sonen hos sig och vabbade?

Det är den meningen som får mig att ifrågasätta om denna pappa kan göra någonting rätt? I början så skriver du att barnet är lite förkyld (om jag inte läste fel?) i takt med att folk inte höll med så blev sonen mer o mer sjuk. Skulle min mamma ringa till mitt x för att vädra vad jag och barnet gjort och inte gjort under vår helg skulle jag bli besviken. Det vore då bättre att prata med mig. Lyssnar jag inte så är umgänget borta. Farmor själv som träffar sitt barnbarn så sällan slängde hon sig på luren och meddelade dig på en gång?

OBS! Nu ser jag detta ur min synvinkel, när jag tänker farmor osv så ser jag nog alla vuxna omkring min familj. Alla är ju olika tycker att det är ett konstigt beteende av er allihop.
Svar på tråden Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!