Inlägg från: Anonym (stå på dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stå på dig)

Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!

Alltså; TS-vilka hemska svar du fått- och helt oförtjänt! Ta inte åt dig...

Du verkar vara en ansvarsfull och fin mamma, och som om verkligen försöker underlätta din sons kontakt med sin pappa!

Dock tycker jag att pappan gjorde rätt som lämnade sonen hos dig: Du får vabba, men sonen har det med all säkerhet bäst hos dig.

Styrkekramar,Hjärta

• Anonym (stå på dig)
    Anonym (SUCK) skrev 2014-08-18 00:23:55 följande:
    Tack, det värmer.

Ja, med facit i hand så har han det BRA mycket bättre hos mig. Fast jag anser ändå att det bästa och minst egotrippade hade varit för pappan att bädda ner sonen hemma  hos sig, slå på en rolig film och myst med sonen.
    Helt klart det som en mer normal pappa skulle gjort, men tyvärr är det väl inte så att han har den ansvarskänslan och mognadsgraden....

Stackars lilla pojke, han får krya på sig!
  • Anonym (stå på dig)
    Anonym (mamsen) skrev 2014-08-20 08:33:19 följande:
    Se där, det var bakterier. Ja då hade det inte spelat någon roll om han hade legat i sägen hos dig eller inte. Och det tar oftast lika lång till att tillfriskna med antibiotika som utan.
    Din önskan att förvara pappan tar sig en aning långsökta uttryck. Det går inte att generellt hävda att det tar lika lång tid att tillfriskna utan antibiotika som med.
    Att det inte är lämpligt att sätta in antibiotika alla gånger, är ju en annan sak.
  • Anonym (stå på dig)
    Anonym (oj) skrev 2014-08-20 09:53:05 följande:
    Haha här visade du din rätta sida att du är en riktig bitch!
    Tur för ditt ex att han inte är ihop med dig längre!
    Det är verkligen inte konstigt att du har förståelse för pappan.
  • Anonym (stå på dig)
    Anonym (mamsen) skrev 2014-08-20 09:38:22 följande:

"Han är riktigt snorig och täppt, ögonen rinner och han har ont i halsen."

Ingenstans skrev du om feber, bara att han var hängig när han åkte, och mer förkyld när han kom hem. Utan hosta så måste man ha en väldigt lindrig lunginflammation....

I inlägg 24 nämner TS att sonen hade feber.
  • Anonym (stå på dig)
    Anonym (SUCK) skrev 2014-08-20 10:11:25 följande:
    Läs i tråden. Det står om både feber och "skall-hosta". Det lät nästan som krupp.

Fast egentligen så spelar det väl ingen roll vad jag skrivit ut här, - faktum kvarstår ju att pappan kände till både feber, hosta, snuva, osv, och ändå tog ut sonen i regn-och-rusk-väder, hälsade på hemma hos folk, osv. - Flängde runt med en kraftigt förkyld unge, helt enkelt. Så gör man inte. Punkt.
    Helt sant, och lunginflammationen var väl en komplikation, om jag förstod saken rätt?
Svar på tråden Denna EGOIST till pappa. Åh, vad jag blir irriterad!