Inlägg från: Anonym (som vanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (som vanligt)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

Anonym (sviken) skrev 2014-08-17 15:37:43 följande:

Hädanefter besvarar jag enbart inlägg som har med mina frågor att göra. Allt annat ignoreras.

ska också ignorera dom
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 17:01:31 följande:

Nej, man kan självklart ha åsikter droger och inte uppskatta dessa, men när man tar dessa åsikter och gör dom till oövervinnligt problem för alla så är man fel på det.

Kan ärligt säga att jag har svårt att respektera rasism och fördomar, vilket det är när folk utan grund tar gruppen drogbrukare och börjar tillskriva dom egenskaper en löst sittande gruppering omöjligt kan dela.
    Har lika svårt att respektera folk som anser att deras åsikter är viktigare än barnens välbefinnande.

Har ännu svarare mot ignorans, servera fakta och backa upp dom för att få se två fingrar i öronen och LALALALA du har fel jag har rätt lalalala.

Kort och gott, respekt är inget man får, respekt är nått man måste göra sig förtjänt av, med tanke på ts totala respektlöshet mot sin partner och barn, anser du att hon förtjänar nån respekt tillbaka?

ta till dig att du får inlägg borttagna och varför dom blir borttagna
    att angripa ts om och om igen för att hon inte vill ha droger i närheten av sitt barn, hur har du mage att få det att låta som ts är skurken? tror du verkligen själv på det? då kanske det är dags att sluta använda droger

du pratar om respekt, visa ts respekt och sluta nu
  • Anonym (som vanligt)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 17:10:53 följande:

+ min sambo röker dagligen, och inte fan är han oklar i skallen när han tar hand om våran son. Så sitt inte och predika om nått du inte vet ett skit om.

inte alla föräldrar väljer att låta sina barn tas om hand av en missbrukare, att du väljer att göra det betyder inte att alla är helt ok med det, dom flesta föräldrar är emot droger
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 18:28:06 följande:
    Word. Hoppas TS tar sitt förnuft till fånga och inser allvaret i det hon tänker göra...
    eller så kan pappan ta till sig det och välja att avstå från droger istället för siott barn, ni struntar blankt i att han hellre ger upp sitt barn än drogerna
    en normal förälder avstår inte från sitt barn till fördel för cannabis, inte ens alla cannabisräkare skulle göra en sådan sak.

ts, tyvärr svarade jag på dessa missbrukares inlägg men ska försöka avstå igen, dom kommer aldrig inse vad dom gör och alltid ursäkta att deom låter deras barn växa upp med minst en drogande förälder, sorgligt är vad det är men du skyddar din flicka och det är det viktigaste, om pappan bryr sig om barnet så slutar han men som de flesta missbrukare sätter han drogen först
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:42:26 följande:

Moral och korkade modar, så har det alltid varit men aldrig så illa som i just denna tråd.

Hon har droger i sin närhet, tycker inte om hyckleri som presenteras här, finns legala droger som vi alla har omkring sig.
    Långt skadligare och farligare än dom illegala och dom accepterar vi utan att blinka.

Jag har mage att på¨peka det uppenbara, du har mage att stoppa två fingrar i öronen och ignorant vråla lalala knark är bajs lalala utan att reflektera det minsta över det som skrevs och vilka skador sådan skev mentalitet medför.

Man kommer fortfarande ingenstans på Ad Hominen. det säger mer om dig och brist på vettiga argument än om folk som försöker presentera fakta för dig.

??

Anonym (??) skrev 2014-08-17 17:01:31 följande:

Nej, man kan självklart ha åsikter droger och inte uppskatta dessa, men när man tar dessa åsikter och gör dom till oövervinnligt problem för alla så är man fel på det.

Kan ärligt säga att jag har svårt att respektera rasism och fördomar, vilket det är när folk utan grund tar gruppen drogbrukare och börjar tillskriva dom egenskaper en löst sittande gruppering omöjligt kan dela.
    Har lika svårt att respektera folk som anser att deras åsikter är viktigare än barnens välbefinnande.

Har ännu svarare mot ignorans, servera fakta och backa upp dom för att få se två fingrar i öronen och LALALALA du har fel jag har rätt lalalala.

Kort och gott, respekt är inget man får, respekt är nått man måste göra sig förtjänt av, med tanke på ts totala respektlöshet mot sin partner och barn, anser du att hon förtjänar nån respekt tillbaka?

ja alla har fel utom ni som använder droger... lagar är fel.. andras moral är fel.. blabla blla bla bla

ta ditt ad hominen tillbaka till flashback, normala föräldrar väljer inte droger framför sina barn
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:44:08 följande:

Kolla upp vad vilka kriterier man måste uppfylla för att få diagnosen missbruk, mannen här uppfyller inte nån av dom enligt ts utsaga.

Men vist kan man försöka avhumanisera och demonisera trots att man inte har nått att komma med.

ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn det nämner ni inte med ett ord, lägg ner, de enda som tycker som du är människor som liksom du antingen använder droger själva eller låter en partner göra det fast dom har barn, det är ingen utom ni själva som repekterar sådant beteende hos en förälder.

starta din egen tråd om du  vill framhäva hur präktiga och duktiga ni drogföräldrar är, varför förstöra ts tråd om det, det här ligger i 'familjerätten' sluta med drogpropagandan
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:47:28 följande:

Han värderar sin personliga integritet framför ts irrationella krav.

Inget konstigt i det.

Det konstiga i detta är att ts tror sig ha rätten att behandla sin man som en hund.

Det slår väl tillbaka om hon inte skärper sig att han kommer göra ett helvete för henne i rätten, hon har inte ett skit att säga om hans rätt till sitt barn, han har all rätt till åtminstone halva tiden vad hon än anser om saken.

Yes duktig idiot, Ad hominen igen, lär du dig inte nån gång?

han värderar SIN personliga integirtet och droganvänding FÖRE sitt barn, fdet säger allt,

• Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:48:26 följande:

Jag borde hålla räkning på dina ad hominen kräkinlägg utan innehåll

Vad är detta i mängden 6-7?

jag har förövrigt aldrig sett någon använda sig av AH förutom såna som använder droger , men så hänger jag inte heller på flashback..

sluta förstöra tråden med din drogpropaganda så slipper du höra at tman är emot din åsikt, de flesta föräldrar sätter sina barns hälsa först, definitivt före droger
    vad väljer du förresten?
    vilket går föst? din integritet(läs droger) eller ditt barn? vilket ger du upp före det andre?
  • Anonym (som vanligt)
    Tokfrans skrev 2014-08-17 18:52:22 följande:

" ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn "

jasså? tyckte hon skrev att han va en fantastik pappa?

och hur förklarar du att han i slutänden ändå väljer droger före sitt barn? du får gärna svara på det?

vad skulle du själv välja? vilket går först
  • Anonym (som vanligt)
    Anonym (??) skrev 2014-08-17 18:52:24 följande:

Redan bemött personlig integritet, ingen sunt tänkande människa viker sig för korkade ultimatum, har du nått nytt att komma med?

Redan bemött, ad hominen kommer man ingenstans på, det är bara provocerande skitsnack, kom med nått nytt.

Jag har ingen tråd att starta, jag håller mig bara ont topic här då jag har åsikter om ts frågor men ingen avsikt att sprida cannabis information om det är det du menar.

ingen sund förälder väljer droger före sitt barn
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..