Fått reda på att han rökt på ett tag..
Men en sak ska du ha jävligt klar för dig. Hur du än försöker vända och vrida på detta, typiskt för puffare såklart, så kommer du inte under några som helst omständigheter att lyckas vända detta emot mig. Ring polis och socialkontor vettja o fråga vad dom tycker om saken.
Han har varit en bra pappa hittills. Men pga det han gjort har jag tappat tilliten och litar inte på att han alltid kommer hålla sig klar i huvudet när han är själv med vår dotter. Det är faktiskt inte svårare än så.
Tack å hej.
När det kommer till så pass orimliga krav så får du höra helt enkelt det du vill.
Om han kom till dig och sa att du får inte äta gris, om du under några som helst omständigheter får för dig att göra det så kommer han dumpa dig, skulle du ta han på allvar och ge upp gris för han eller skulle du eventuellt ta dig nån snabbmat på stan för du är din egen herre och inte en nickedocka?
Vad för risk utsätter han er för?
Och hur är det värre än det du gör nu för han rent praktiskt gör inget, han lever sitt liv, alla skador bifogade familjen kommer ur din handling.
Jag behöver inte rikga socialen, jag vet hur socialen jobbar och har förklarat det i tråden, om du sedan anser att fakta inte passar dig för din version är riktig kan du väl göra det, förändrar inte hur det ser ut i det verkliga livet.
Så han var en bra pappa och vad har han gjort nu igen?
Råkat ut för dina fördomar? är det hans enda brott i och med du skriver inget praktiskt mer än att han är en bra människa som sköter sina plikter, när du låter han det vill säga.