Fått reda på att han rökt på ett tag..
så vad är så farligt med lite röka då? ingen har dött av de så och de är naturens växter inget kemikaliskt.
så vad är så farligt med lite röka då? ingen har dött av de så och de är naturens växter inget kemikaliskt.
Nu
Tycker ni alla kan ta en joint och sen döma skiten ur den.
drogtramset startade hon själv, tror hon mycket väl visste att de skulle komma in folk som gärna har en debatt om just cannabis..
tyst de vart
Man kan ju hoppas att ts ber sin partner och dottern om ursäkt för helvetet hon skapade framför dom och försöker återskapa familjen.
Jag försöker hålla mig positiv i det sista men här får man nog bevittna mer negativ utgång.
Alltså vilka patetiska människor det finns, bygger upp sin egen tillvaro utan nån vidare verklighetsförankring, använda sedan det att skada sina närmsta och så försöker man cencuera efterskalvet där folk vänligt försöker upplysa om direkta fel i beteende.
Jag undrar fortfarande hur has rökning yttrade sig rent praktiskt, var är det negativa i hans beteende som berättigade så pass stor övertramp från din sida ts.*
Du skriver själv att är en fantastiskt pappa så jag förstår inte vad förändrades efter du fick veta att han röker cannabis.
Nej, man kan självklart ha åsikter droger och inte uppskatta dessa, men när man tar dessa åsikter och gör dom till oövervinnligt problem för alla så är man fel på det.
Kan ärligt säga att jag har svårt att respektera rasism och fördomar, vilket det är när folk utan grund tar gruppen drogbrukare och börjar tillskriva dom egenskaper en löst sittande gruppering omöjligt kan dela.
Har lika svårt att respektera folk som anser att deras åsikter är viktigare än barnens välbefinnande.
Har ännu svarare mot ignorans, servera fakta och backa upp dom för att få se två fingrar i öronen och LALALALA du har fel jag har rätt lalalala.
Kort och gott, respekt är inget man får, respekt är nått man måste göra sig förtjänt av, med tanke på ts totala respektlöshet mot sin partner och barn, anser du att hon förtjänar nån respekt tillbaka?
+ min sambo röker dagligen, och inte fan är han oklar i skallen när han tar hand om våran son. Så sitt inte och predika om nått du inte vet ett skit om.
" ni hoppar på mamman men en pappa som väljer sitt cannabis hellre sitt barn "
jasså? tyckte hon skrev att han va en fantastik pappa?
Hade du blivit lika upprörd om du fått reda på att han i sex års tid druckit öl med kompisarna när dom sett på fotboll på helgerna ibland?
Inte?
Då är du en hycklare.
Är han en bra man och pappa och sköter både er och sitt liv väl så varför göra ett problem av något som inte behöver vara det?
"Jag skrev tråden för att få råd och hjälp angående familjerätt vid en separation! " Ja och vi försöker få dig att förstå att de inte behöver bli en separation för ert barns skull.