Inlägg från: Anonym (420) |Visa alla inlägg
  • Anonym (420)

Fått reda på att han rökt på ett tag..

1. Jag röker sen ca 12 år tillbaka
    2. Sambon röker sen 5-6 år tillbaka
    3. Vi har en 7 månaders

Men såklart väntar vi till kvällen när lillan sover för natten. Sover hela nätter.
    Vi säljer inte, vi odlar eget, för självmedicinering. Inte fan är vi dåliga föräldrar för de.
    Vi jobbar, betalar skatt, röstar, handlar mat, ut på massa utflykter, lever gött.

Problem? to bad. dax att fokusera på era egna liv innan ni börjar döma folk, eller så är era liv så satans tråkiga?

• Anonym (420)
    Anonym (JustSayin..) skrev 2014-08-18 17:31:21 följande:
    Jag röker gräs, och är mamma.

Skulle för den sakens skull aldrig sätta det före mitt barn.

Väljer jag att röka en joint på lördagkvällen är det ingenting som påverkar min förmåga som förälder. Så det där att alla "knarkare" sätter droger framför sina barn stämmer inte, det är nog något du sett på film.

Ser inte på mig själv som knarkare heller, men misstänker att du kanske gör det.
    Håller med, både jag och mannen röker, och de gör inte oss till sämre föräldrar för att njuta av en jani istället för alkohol på kvällen när lillan sover för natten, livsnjutare helt enkelt. Ett stort plus är ju med att stressen försvinner efter en massa jobb och hämta och gäster osv.
    Sitta och ta ett bloss och lyssna på skön musik eller glo tv och bara koppla av på kvällen HELT är för jävla underbart. Och viktigt!

Men alla behöver inte vara på samma sida, klart alla har åsikter, men de gäller med att kunna respektera andras liv och val, gillar man de inte, fine inte mer med de.
    Kräkningar och brist på respekt är på tok för vanligt i detta forum.
  • Anonym (420)
    Anonym (som vanligt) skrev 2014-08-18 17:48:35 följande:
    men du är ju ändå trots allt medveten om att det är olaglit eller hur?
    det handlar inte om olika åsikter gällande triviala småsaker utan en substans som är olaglig

sen anser jag det mer kränkande att kalla ett litet barn för könsord som gjordes igår av en missbrukare, än att kalla en missbrukare för knarkare(vilket är det korrekta om man går efter SAO) jag tror faktiskt du som förälder håller med om det eller har jag fel?
    jojo de håller jag med dig om, självklart. Men de är ju ändå mina val, och jag gör de med måtta, anledningen till att jag tar de är pga att jah har PTSD. Så nej, ser mig inte som en missbrukare då jag hälare använder mig av naturlig smärtlindring än bli piller torsk.
Svar på tråden Fått reda på att han rökt på ett tag..