Anonym (-) skrev 2014-08-17 11:36:46 följande:
Jag skulle aldrig lämna barnet till pappan om soc sa att jag inte borde göra det. Jag har ett samarbete med socialtjänsten, något som pappan vägrar att ha. Däremot vet han att han skulle förlora i TR, varför han tvingar sig själv att gå med på soc "order".
Barnets ålder har ingenting med saken att göra. Men om du prompt måste veta, så är barnet i förskoleålder.
Åhå så du är "gift" med socialtjänsten och de är ditt barns pappa. Trevligt.
Vilken fin mamma de har som är trygg i sig själv. Mamma som överlämnar sina barn till soc, bara en sån sak påvisar en brist som är större än den pappa har
Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 11:41:46 följande:
Njae. Vad han skulle gjort är att ha sett till att människan han skaffade barn med hade sunda värderingar. Att försöka förneka någon sitt barn på grund av harmlöst inmundigande av en drog bland vänner är bara totalt irrationellt och snudd på ont.
Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 12:05:53 följande:
Vad är argumentet här? Att i och med att han genom användandet av en drog skadat sin kropp, samt att han gjort någonting illegalt, skall berövas på sin dotter?
Applicerar du samma logik på en förälder som kört för fort, krockat och brytit armen?
Kan bara hålla med och anser ff att ts reagerar irrelevant och överilat.
Anonym (hjärntvättad?) skrev 2014-08-17 11:31:53 följande:
Intresserad över hur du ställer missbruksdiagnosen?
Om du läser vad som står -OM han är missbrukare -skillnad på brukare och missbrukare. Jag har inte ställt någon diagnos