Inlägg från: Anonym (Morsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Morsan)

Tysta ner sitt barns politikåsikt?

Mitt barn är SD:are och det gör mig stolt för det är jag också!

• Anonym (Morsan)
    Anonym (K) skrev 2014-08-16 16:42:50 följande:

Också främst bekymrad över att någon som vill bevara svenskhet inte lärt sej svenska. DET är fan lite tragiskt - du kanske borde fokuserat på det istället för politik?

Sej är en fisk, just saying.
  • Anonym (Morsan)
    MxMeNow skrev 2014-08-16 17:08:34 följande:

Om mina barn växte upp till rasister skulle jag känna mig misslyckad som förälder! Om dom dessutom trodde sig vara pålästa och att dom baserat sin åsikt på nationalistisk propaganda skulle jag ifrågasätta deras mentala hälsa.

Ehhh, du svarade nog i fel tråd.
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (K) skrev 2014-08-16 18:04:57 följande:
    "Lilla du" är en rätt typisk argumentations-taktik (haha...) från din typ - glad att se att du är av precis samma skrot och korn som de andra miffona; ingen av er imponerar, så tänkande människor blir förhoppningsvis inte influerade.

...och om du är gammal nog att kalla en 32 år gammal människa "lilla du" men ändå behöver dina föräldrars godkännande för dina politiska åsikter, då har du helt ärligt större problem än den TYP av "invandrare" du stör dej på. 

Sen bad du inte om tips och råd från mej specifik, nej - du vände dej faktiskt inte till någon alls Specifikt, utom just föräldrar, så du kan knappast börja vifta nu. 
    Föräldrar med barn gamla nog att rösta kanske?
    Det har knappast du med din 31 år.

Hälsningar en som är född på 60-talet med vuxna barn. (Som ska rösta på SD.)
  • Anonym (Morsan)
    fhansson1 skrev 2014-08-16 19:29:11 följande:
    Det är väl inte så svårt att förstå, du hör väl på namnet? Sverige avskaffade sig den svenska nationen år 2010 utan att en stor del av folket visste om det. Därav allt som försvunnit, allt i luciatågen till tomteverkstad, att vi inte får sjunga våran nationalsång och gå i kyrkan på avslutningar i skolan etc. Det är sådant som tillhör till Svenska nationen och nu är den inte längre låst och kvar utan borta och öppen så att säga, vilket betyder att dom kan ta bort och skita i allt som står där och ta emot kulturer från hela världen.
    Fast allvarligt talat, jag är inne på samma spår som du MEN det du skriver här stämmer inte.
    Luciatågen är kvar, tomteverkstaden... tänker du på den svarta dockan på julafton? Isåfall är jag med och håller med om att det var löjligt att ta bort den.
    Vi får sjunga nationalsången!
    Vi får även gå i kyrkan på skolavslutningen om innehållet inte är kristet... ehhh? Jaha och vad ska vi då till kyrkan att göra? Alltså ett halvt rätt där.

Var saklig och ärlig om du vill verka seriös, bara ett råd i all välmening.
  • Anonym (Morsan)
    Drottningen70 skrev 2014-08-16 23:24:07 följande:
    Jag SKULLE kunna förklara, men jag inser redan på förhand att du inte har kapacitet att ta till dig informationen så jag väljer att inte slösa energi och istället låta mig underhållas "sverige muslimskt om 10 år" "förbjuder pepparkakor" .... Hahaha...

Man förstår ju att dina föräldrar skäms ....

Jag är jättenyfiken på vad en människa med din kapacitet arbetar med dock, men det vill du nog inte berätta :)
    Fast det där med pepparkakorna stämmer faktiskt... tyvärr.
    Och 10 år stämmer inte heller, men det kommer att ske om vi inte drar i handbromsen nu.
  • Anonym (Morsan)
    MxMeNow skrev 2014-08-17 10:32:00 följande:
    Den "svarta dockan" var ett beslut taget av Disney, i USA, Sverige hade inget med beslutet att göra. Så ska ni använda det som argument vore det passande om ni är insatta i vad som faktiskt hände.
    Jaja, petitesser!
    Oavsett så var det löjligt.
    En docka liksom!
  • Anonym (Morsan)
    MxMeNow skrev 2014-08-17 16:22:20 följande:
    Fast det är ingen petitess om det används som i tråden som argument för något som händer i Sverige. Det blir snarare ytterligare ett bevis på att ännu en "påläst" SDare uttalar sig okunnigt!
    Du får naturligtvis tycka och tro vad du vill, det har jag inte någon åsikt om.
    Att du har fel är såklart en helt annan historia.

Du får gärna hylla de svarta luciorna och att ungarna inte bör vara pepparkaksgubbar i tåget. Du får hylla att godiset "Kina" inte får ha en kines på påsen också.
    Gör det.

Fortsätt samtidigt att gagga på om hur dåliga SD är om du vill, den 15:e är det jag som jublar.
    Puss på dig.
Svar på tråden Tysta ner sitt barns politikåsikt?