Hjälp!! katt kiss!!!
Jag är en vegetarian o stor djurvän så kom inte o kalla mej idiot. Ne hon är inte kastrerad, har igentligen inte velat göra det mot henne, men om det är den ända utvägen så får de ju bli så.
Jag är en vegetarian o stor djurvän så kom inte o kalla mej idiot. Ne hon är inte kastrerad, har igentligen inte velat göra det mot henne, men om det är den ända utvägen så får de ju bli så.
Kanske katten togs för tidigt från sin mamma? Om jag räknar rätt så tog ni ungen när den var fyra veckor och det är för tidigt.
Tack :) p-piller vill ja ej vet riskerna (mina föräldrar hade sin katt på p-piller) :) ska ringa veterinären på måndag o fråga.
Anledningen till att ja gjorde denna tråden var att ja o min man tänker på att utöka familjen inom en snar framtid o ja vill "fixa" katten innan dess... O om de inte funkar så måste vi välja att inte ha vår älskade lilla fifa (katten) längre... O de gör ont i hjärtat!!
Ja har alltid varit en djur vän, haft kaniner, möss, fåglar, fiskar, o katter. Så ja vill bara inte att nån ska tycka att jag är dålig med djur!