Inlägg från: Spislucka |Visa alla inlägg
  • Spislucka

Hjälp!! katt kiss!!!

Cazandra skrev 2014-08-15 22:52:29 följande:

Det är skit snack att en katt inte kan förstå konsekvenser! En katt kan förstå att om den kommer till dej får den gos eller godis.. Alltså förstår den verkan o konsekvenser. Oavsätt om de är possetivt eller negativa! Och det är fakta!!

Konstigt nog tyckte jag att det var o humant att stoppa en katt i en bur o tvinga den att åka bil o må illa o sen tvinga den bli fast hållen av okända människor som söver sen med narkos son sedan sköt upp den o skör av saker o sen syr i hopa den. För att den sedan ska behöva åka bil hem o må dåligt och spy o behöva ha ont i veckor för att sedan behöva åka till sjukhuset igen för att ta bort stygnen...

Men ja e nog konstig .....

Men okey ja ska kastrera henne... Men ja kommer ty ha sååååå dåligt samvete efter åt!!

De e konstigt hur detta familje liv funkar... Folk skriver om sex ställingar o pedofiler o gravid samtidigt som missbrukare/rökare men ja frågar om katt kiss för ja vill att min katt ska må bra o ja blir kallad idiot för att när min katt kissar så att ja henne i nacken (där de inte har så mkt känsel) tycker hennes näsa i kisset o säger ett strängt NEJ!

Livet är spännande :)

När min honkatt kastrerades så var det inga problem alls. Jag var dock inte med när det gjordes då jag var temporärt bodde på annan ort och inte hade möjlighet att vara där, därför fick min syster köra katten dit och hem. Men hon har alltid varit duktig när hon sitter i buren.

När dom sen söver ner katten så kommer hon att sova i flera timmar. Du kommer alltså att kunna åka hem med katten, ta ut den ur buren och lägga den någonstans bekvämt. (helst nära dig) Så du märker när hon börjar vakna till. Hon kommer att vara väldigt snurrig i huvudet ett par timmar men det går över. Det kan även hända att hon inte hinner till lådan för att kissa. Men det går över det med. Men skäll för guds skull inte på katten igen. Du borde skämmas som gör så mot ett djur.
Svar på tråden Hjälp!! katt kiss!!!