FrauCasio skrev 2014-08-14 22:53:59 följande:
Tyckte helt ärligt ditt inlägg var lite obehagligt. Ni söker ej kontakt, matar inte arnen. Vilken pedagogik är detta? Ska undvika den. Usch.
Håller med dig!!. Vi Fick EXAKT samma förklaring av chefen när min son som dessutom har vissa "svårigheter" (misstänkt autism) blev TOTALT ignorerad av personalen första och andra dagen på inskolningen(vi avbröt inskolningen helt efter andra dagen). "Det är en föräldraraktiv inskolning" sa hon. Och det menas med att dom inte ens ska säga hej till mitt barn på morgonen eller? Och det menas med att dom totala ska ignorera honom och dom andra barnen under dagen så att jag och hans pappa inte bara fick roa vårt eget barn utan också passa trösta och roa andra barn medan personalen frack kaffe och snackade skit. Fan jag var så jävla förbannad och han var hemma med mig i flera månader tills chefen hade "fixat" problemet. Vägrade
lämna mitt barn det käraste jag hade med dom där kalla ointresserade bitcharna rent ut sagt. Fy nästa gång någon säger föräldraraktiv inskolning kommer Jay vända i dörren om det menas med att föräldrarna ska göra ALLT och totalt ignorera barnet. : (