BIM September!
Min kropp valde att dra lite på ägglossningen den här gången, så hade inte ÄL föraren på dag 28
Hejsan :)
Hoppar gärna på här!
Jag och min sambo har precis börjat försöka bli gravida!
Jag hade ägglossning i fredags, hade sex i torsdags. Jag har haft molvärk sedan äl och mår illa till och från nu. Men det känns för tidigt för några symptom?
Ja, det är första barnet :)
Nej, jag har inte använt äl-stickor än. Vi tänkte köra utan fram tills jul, lite avslappnat sådär ;)
Nu har jag gått efter flytningarna och räknat efter senaste mensen, så jag hoppas det går vägen :)
Hur länge har ni försökt?
Ah, stavar som en kratta. Sitter med mobilen haha. Hoppas det går att läsa ändå :))
Jag kan tro att det är ett bra hjälpmedel om man har en oregelbunden cykel!
Hur ofta har ni sex? Har ni regelbundet sex under hela cykeln eller blir det oftare under äl?
Hur lång tid tog det att bli gravid med första barnet?
Beställde hem både Äl och grav test ny till kommande månad, men tänker inte berätta för min stackars sambo att jag vet vilken dag jag peakar på ;) "kvinnor som bara ligger för att bli gravida är så fruktansvärt osexigt" sen sa han att jag inte va sån..pjuhh ;)
Har regelbunden mens, men tänkte se så ja verkligen har Äl när jag tror, för ja känner nada "när jag ska ha" Äl!
Håller tummarna för er andra i september nu! Ja hänger kvar på tråden och hoppas vi kan följas till ett plus!!
Wow! Då ligger ni i :)
Det gäller ju att njuta och ha det skönt, inte bara ha sex för att bli gravid ( även om det är det som är meningen ;)
Oj, då tog det ju ett tag för er!
Håller tummarna :)
Nu sitter jag i soffan och hoppas på att min molvärk är ett litet knyte, även om det känns väl tidigt ;)
I natt var jag upp och kissa flera gånger! Brukar Max göra det en gång. Och när jag vakna mådde jag lite illa, men det va nog bara för att jag var trött :P
Kom på jätte sent igår kväll att vi hade 1 års kollen på BVC idag tidigt på morgonen. Så blev inte allt för många timmars sömn!
Åh vad jag längtar efter att få veta om det tagit sig!! Jag letar alla möjliga symptom men ska försöka slappna av lite iaf!
I morgon fyller min son 1 år, så ska fokusera på han och hans firande i helgen <3
Välkomna alla nya :D