Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
Nä men jädrar att mensen kom för ett helt gäng av er! Kram
Nä men jädrar att mensen kom för ett helt gäng av er! Kram
Bra förslag! Skriver in mig så vi har lite koll på varandra :)
BIM
28/9 Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.
6/10 Nr 3 på G, 43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF
BF
FÖDDA UPPEHÅLLSRUMMET
Vill oxå gärna att ni gravida finns kvar i den här härliga tråden!
För er som samlar erfarenheter av munkpeppar så kan jag säga att min PMS i stort försvunnit, ÄL verkar komma tidigare o mina spottings minskat avsevärt.
Äter i övrigt acetylsalisylsyra i liten dos varje dag från ÄL, detta är första månaden med det.
Själv började jag på itrim i april o gick ner 7kg, sedan gifte jag mig o har nu gått upp 4kg igen,haha, dags att skärpa till mig! Superglad att jag hittat dom, träningsmaskinerna är väldigt skonsamma o upplägget enkelt man behöver inte tänka o det tar liten tid. Men käkar man mycket gotta så... Men på't igen!
Hej! Vad roligt med flera plus här! Är ju själv höggravid så jag har legat lite lågt i tråden. Idag fyller jag 41 och firar med mina underbara barn, njuter av att känna bebisen i magen sparka och böka runt <3
Det tog mig ca 6 månader och ett tidigt mf innan jag blev gravid nu - har då ätit vitaminer m extra folsyra dagligen sen syskonförsök påbörjades.
Jag håller tummarna hårt för er som försöker och som är gravida! Heja, heja
Skrev till min ålder då den fallit bort. Brukar jag undvika skriva ut den i dessa sammanhang men här känns det ju helt ok!
BIM
16/9 Jamtlandstaus, 43 år, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars
28/9 Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.
30/9 ? Mira, 40, bor i Skåne, försöker få barn nr 3
6/10 Nr 3 på G, 43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF
BF
PoL, 41 år, Västra Götaland, BF 30/9 med 3e barnet
Freje, 42 år, 2:a barnet BF 27/4-15, Stockholm
FÖDDA UPPEHÅLLSRUMMET
Ni som använder munkpeppar, har ni långa cykler? Min cykel är kort så det känns inte som att den kan bli ännu kortare. För mp har lockat mig tidigare men jag har inte vågat prova. Nån med kort cykel som provat?
Thea spännande att du ska testa jättenattljusolja. Kör maxdos första cykeln. Hoppas det lyckas :)
Jag vill gärna stå med på listan men väntar en cykel eftersom jag inte riktigt har koll på kroppen efter mf
Härlig dröm Mira:)
Jag tycker det verkar bökigt med droppar o kör med tabletter Munkpeppar. Beställde från vitaminbutiken.se om jag inte minns fel.
Jag är väl en riktig "pillertrillare" äter ganska mycket tillskott jämt; omega-3, D-vitamin, magnesium o Apotekets kvinna o nu oxå aspirin.
Spottings börjar idag och t.o.m. lite mensvärk Så ingen bebis denna månad heller