Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Grattis till alla nya plus här inne :) 

Här hemma har Teus hunnit bli 2 månader och växer så det knakar och jag längtar efter en bebis till ;) men får väl ge mig nu

• Nr 3 på G

Har ju ganska nyligen fått min 4:a, jag var 36 når jag fick mitt 1:a barn sen 38, 41 och snart 44 så inget är kört, hade 1 MF mellan 2 och 3 sen fick jag 2 MF och 1 MA mellan 3 och 4.Så en tuff resa men väl värt det i slutänden <3

• Nr 3 på G

önskar mannen ville ha en till, längtar redan efter att vara gravid igen :) och bebis här hemma är inte ens 3 månader....jaja jag är skadad :D

• Nr 3 på G

Dessa envis ungar som inte vill ut i tid, det är ju så drygt att gå över (jag har -3, + 11, +6 och +6 på mina gulligare) men sista gick iaf undan när han väl bestämde sig. Hoppas det kommer igång av sig själv innan dess men oavsett så har du snart en gosig bebis att snusa på 

• Nr 3 på G
    Helenisen skrev 2015-10-21 00:47:22 följande:
    Nej! Den envisa ungen behagar tydligen inte komma ut självmant! :(
    Hade bf 12/10, sista besök hos BM idag onsdag, sen blir det igångsättning nästa onsdag om hon inte tittat ut.
    Känns inte som om nåt är på g alls, så har siktat in mig på igångsättning, även om det inte känns "kul", men ut måste hon ju.
    Kan ju säga att det inte är roligt nu...ont i ryggen, stor, klumpig, otymplig, svullen, trött och orkeslös, men rastlös mitt i allt...känns som att kommer vara gravid resten av mitt liv...
    Stora dottern föddes på +6, men värkarna började redan +3, så jag kände ju att det var något på gång, men inte nu. :((
    Men nu dååå? Nu måste hon ju ha kommit <3
  • Nr 3 på G

Oj vilken resa Phoobaby hoppas ni mår bra nu

Min förlossning gick också undan, kom in 00.15 och var 7 cm öppen men han låh högt och fullt rörlig, och 02:57 är han född på 3 krystvärkar med navelsträngen runt halsen men gick bra iaf

• Nr 3 på G

Åååå GRATTIS till er "lilla" guldklimp <3 födelsedag dagen före mig då :) ta det lugnt, njut och var rädd om dig och din lilla tjej

• Nr 3 på G

Jag är inte alls insatt i IVF-karusellen men har läst nånstans att magnecyl eller liknande kan hjälpa, jag åt 1/6 magnecyl från mens tom v 9 (efter VUL) pga upprepade MF och denna gången gick det vägen. Många måste ju göra flera försök innan det lyckas, är väl få som lycka på första?
    Så på´t igen om ni orkar och bättre lycka nästa gång <3

• Nr 3 på G
    Helenisen skrev 2015-11-24 23:16:03 följande:
    Tack Jamtlandstatus! :) Skönt när det går lätt, det gjorde det med min stora tjej, för 15 år sedan, hoppas hennes (halv)syster hittar sin rytm snart.

En månad idag, 25, firas med att de två senaste dagarna ha bytt personlighet och gråter och skriker för allt och ingenting och bara ska bli buren över axeln där det ven ska sovas...jag och sambon har fått träningsvärk. Men som kompensation så avfyras det leenden titt som tätt, så vi kånkar vidare ;)
    Men lilla gofian <3 Har ni provat sjal eller sele? Min räddning för att få något gjort öht
  • Nr 3 på G
    Jeanette 818jag har ju tom lyckats 2 ggr efter 40, var 41 när Minja föddes och nästan 44 nu när Teus kom :) 

Jag åt ca 75 mg/dag (magnecyl) och rosenrot. Lycka till
  • Nr 3 på G
    Nr 3 på G skrev 2015-11-29 21:38:01 följande:

Teus fick en hostattack mitt i maten ;) 

men varför går det inte att lägga in bilder???
  • Nr 3 på G
    Anonym (Anonym) skrev 2015-11-29 14:22:22 följande:

Inte för att vara sån men det kanske är dax att byta forum för vissa.

Är det vi som fått våra barn du menar???
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)