Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Oki ja så trodde jag också lite synd iofs då vi har 5 mil enkel resa och svårt att få barnvakt, nu har det löst sig på tisdag men då ska vi behöva fixa för en dag till :( antagligen redan på onsdagen eller torsdagen. 

• Nr 3 på G
    Jamtlandstaus skrev 2015-06-19 23:01:57 följande:

Nu är vår lilla tjej här! <3 50cm 3110g och självklart perfekt!

Jättegrattis
  • Nr 3 på G

BF idag men ingen bebis i sikte :( hoppas jag iaf slipper gå över 11 dagar som jag gjorde med nr 2, ska in till förlossningen på fredag (+8) för ev igångsättning om han inte kommit till dess men hoppas  jag slipper det

• Nr 3 på G

Lillebror är här <3 Onsd 15/7 kl 02:57 föddes han 3860 g och 52 lång, gick undan när han väl bestämt sig, kom till förlossningen vid 00:10 :) 

Vi mår bara bra båda två och nu njuter vi av vår nya familjemedlem :)

• Nr 3 på G

en bild på lillebror som fortfarande är namnlös så vad tycker ni han ser ut att heta?

• Nr 3 på G

Nu har vi bestämt namn till lillebror, tog "bara" 4 veckor ;) men en liten TEUS har vi här hemma nu <3

• Nr 3 på G

Välkommen JeyLa! Fy vad hemskt att förlora ett barn så sent i graviditeten <3 

Det bästa för att bli gravid är nog att försöka vara så hälsosam som möjlig och se till att man mår bra på ALLA plan, jag har lyckats med att få mina 4:a barn vid 36, 38, 14 och nästan 44 så det är absolut inte kört för er men jag hann med 3 MF mellan nr 3 och 4 så visst har åldern betydelse. Kraaam och lycka till med bebisverkstaden <3

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)