Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
GOD JUL alla tappra fina tjejer här!! <3
GOD JUL alla tappra fina tjejer här!! <3
Så kom mensen en dag för tidigt! Nåja får bli en julöl ikväll! God jul till er alla! Hoppas som ni andra att 2015 blir vårt år!
Un
Hur har det gått Nr 3 på G, har du fått UL-tid?
Just nu är jag bara trött, less och allmänt bläääig
Jag är inte ens glad över att vara gravid utan tänker bara på allt det jobbiga som kommer både under graviditeten och sen med en bebis, funderar på vad vi har gett oss in på egentligen. Det är väl antagligen (förhoppningsvis) bara tankar för att på något vis skydda mig själv om FVP skulle visa att något är fel (risken enligt läkaren är ca 5% när man är i min ålder, alltså 1 av 20) men just nu vill jag inte längre.
Sorry för negativt inlägg men mår inte så bra just nu
Hängt lite i bakgrunden i tråden, inne i en jätteintensiv period med utbildning till nytt jobb, varken hunnit el orkat så mkt annat.
MEN - så fick jag som "spottings" ca 7-8 dgr efter äl, har BIM nu 1/1, men hade en konstig känsla, så bestämde mig för å testa nyss. Höll mig i ca 3-4 tim, (kvällsurin) å testet mäter från 25-nånting.
Inbillar jag mig alldeles eller är det ngt där?
Originalbild till vänster, de andra två trixade. Vad tror ni???
Hej
Ny i gänget????
Jag hakar på här om det är ok ????
Nyss fyllda 40 och vill ha nummer 4
Detta verkar vara den enda aktiva tråden här med 40+ tjejer
Har en del mf i bagaget, senaste 25 dec och läkare som säger - ja du har ju den åldern
Vi kämpar på och hoppas få en bebis snart
Hej tjejer!
Jag ser att det finns en del gravida här i tråden. Grattis till er! Varför kommer ni inte över till gravid-forumet?
Jag är 42 och nu i slutet av min graviditet. Innan jag blev gravid, och när jag fick missfall, hängde jag mycket i 40+ på planerar-barn-forumet, och här är det ju bra drag. Men i samma kategori på gravid-forumet händer det tyvärr inte mycket. Det finns någon Stockholms-tråd, men där bor jag inte, så det har varit lite ensamt...
Tack, då stannar även jag kvar i tråden ett tag till :) har gått in i v23!
Kul med nya i tråden, välkomna!
Hur mår ni andra, det har varit lite tystare under helgerna här inne. Vad händer hos er, hur går era tankar? Själv har jag fått en enorm lust att träna, kanske inte klokt att börja löpa ny men kikar på både träningskläder, skor och olika pass som skall påbörjas efter förlossning. Blev lite nojjig när vågen va +10kg o jag är halvvägs bara. Fick en förfrågan om tärna till sommaren :)
Övriga tankar som far runt nu är skall jag söka havandeskap, hur mycket och när? Hur skall förlossningen gå, börjar oroa mig lite kanske. Kan man önska kejsarsnitt o få det tro? Kram kram
Jag stannar oxå gärna kvar!
Välkommen ni nya! Kul att det fortsätter komma fler!
Själv har mitt illamående släppt o tröttheten är hanterbar. Dock behöver jag få upp flåset lite igen då jag märker att tröttheten gärna sätter sig på humöret...kan bli ruskigt osympatisk!
Inväntar nu lite smått nervös RUL om 2,5 vecka. Har inte känt några rörelser ännu o detta är 3:e barnet, borde känna... :-/