Lilly2013 skrev 2015-02-13 17:41:11 följande:
Har varit i kontakt med Leif Mattiesens barnmorskeavdelning och man får inte vara med i hans studie om man äter trombyl och det var försent för jag har ju redan hunnit ta några dagar, Tror ändå inte jag hade velat vara med för det är ju bara hälften som får blodförtunnande resten får bara TLC.
Har blivit lovad TLC ändå av min läkare innan så jag hoppas han håller det nu.
Jag har fortfarande inte fått några symtom så börjar bli lite nojjig. Kommer inte ihåg hur det brukar kännas så här tidigt men har för mig att brösten i alla fall känns av. Det ända jag fortfarande känner av är lite mensverk och det känns ju inte så där betryggande.
Längtar74- Jag skulle börja med dom vid +. Det är därför jag testade mig så tidigt denna gången. Harfortfarande inte börjat med progesteronet, inga roliga biverkningar på dom å jag vill egentligen inte men ska försöka komma ihåg de ikväll.
Jeanette818- Hur går det för dig?
Nej, det blev inget pluss denna månad, bara tårar i mängder. Mensen kom när jag var på jobbet i fredags och när jag äntligen var på väg hem så bara brast det... Grät till och från hela dagen. Vet inte varför det kändes extra jobbigt denna gång, kanske för att min sambo är bortrest nästa ägglossning, kanske för att jag fyller 43 om tre månader eller kanske för att jag redan sörjer att jag bara fick bli mamma till ett barn (vilket är underbart men ändå inte nog)....
Vet inte vad jag ska göra nu? Har ätit både rosenrot, folsyra, munkpeppar, bisolvon och D-vitamin sen missfallet i november, Ska jag försöka ordna Pergotime? Har ingen gyn jag går till, vart ska man vända sig då för att få hjälp? Alla tankar och förslag tas tacksamt emot!